Sephora z nowym dyrektorem generalnym
Od początku kwietnia siecią perfumerii Sephora zarządza Katarzyna Bielecka, zastępując na tym stanowisku dotychczasowego dyrektora generalnego Adama Kołodziejczyka.
Na zdjęciu: Katarzyna Bielecka, od 1 kwietnia 2017 r. dyrektor generalna Sephora Polska
Z siecią perfumerii Sephora liczącą w Polsce obecnie 94 lokalizacje Katarzyna Bielecka związana jest od 2009 rok, w firmie uprzednio pełniła funkcję dyrektora asortymentu oraz dyrektora sprzedaży. Przed dołączeniem do zespołu Sephora Polska związana była zawodowo z takimi firmami jak Disney, Auchan, Galeria Centrum czy In Wear Group.
Sephora obecna jest w Polsce od 1994 r. i zatrudnia łącznie ok. 1000 osób. Konsekwentnie otwiera nowe placówki zlokalizowane w dużych miasta (strategia zakłada kilka otwarć rocznie) i modernizację tych już istniejących. Oferuje w nich szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji, w sumie kilkanaście tysięcy różnych produktów.
W 2014 r. firma uruchomiła sklep internetowy.
Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton, największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych.

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.