Jem Drugie Śniadanie po raz trzeci

28 marca w warszawskiej restauracji Aioli odbyło się spotkanie inaugurujące trzecią edycję kampanii Jem Drugie Śniadanie, której w tym roku myślą przewodnią jest niedożywienie.

W trakcie wydarzenia podsumowano ubiegłoroczne działania, a także zaprezentowano plany na rok obecny.

Tegoroczną akcję ponownie wsparli znani już ambasadorzy oraz gwiazdy, które po raz pierwszy dołączyły do kampanii.

Główną ambasadorką jest Barbara Kurdej-Szatan.

Do kampanii przyłączyli się Edyta Zając-Rzeźniczak i Klaudia Halejcio, a także Jerzy Grzechnik oraz Dariusz Kordek, którzy wspierają Jem Drugie Śniadanie od ubiegłego roku.

Celem kampanii jest wzrost świadomości o zdrowym odżywianiu się oraz pomoc tym, którzy nie mogą liczyć na pełnowartościowe posiłki. Kampanię wspierają partnerzy: program dożywiania Pajacyk, Zagiel Med z Lubina oraz warszawskie restauracje Aioli.

Głównym sponsorem kampanii są ZT Bielmar, producent m.in. marki Śniadaniowa.

Joanna Hamdan 13852 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.