Rusza pierwszy etap kampanii Frugo

Ma on charakter aktywacji konsumenckiej.

"Weź wybluzuj” to pierwszy etap zaplanowanych na rok 2017 działań dla marki Frugo (FoodCare).

W nowej aktywacji położono nacisk na aspekt wizerunkowy marki, która na nowo ma trafić w gust nastoletnich fanów. Aby tego dokonać, agencje OS3 i H2O Creative zaprosiły do współpracy trójkę influencerów, którzy stali się twarzami kampanii - Lisie Piekło, Mietczyńskiego oraz Kalucha.

W ramach aktywacji każdy konsument ma szansę wygrać jedną z 900 bluz, nie tylko dla siebie, ale i swojej ekipy. Bluzy zostały wyprodukowane przez polską markę Mr. Gugu & Miss Go. Jednak same projekty zostały stworzone przez designerów agencji, którzy inspirowali się smakami Frugo oraz influencerami.

Maciej Florek 56 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.