Nowy Piotr i Paweł w Warszawie
Od 11 marca działa 144. supermarket sieci Piotr i Paweł.
W ofercie nowego supermarketu znajdują się produkty świeże oraz pod marką Piotr i Paweł "Zawsze Jakość". Sklep działa w formule 5 Gwarancji oraz w programie lojalnościowym Po2jamy Rabaty.
W 2016 r. Piotr i Paweł osiągnął obrót na poziomie 2 233 mld, a nowy rok rozpoczął z 142 supermarketami, usługą samodzielnego skanowania zakupów w 8 placówkach oraz wdrożonym programem lojalnościowym Podwajamy Rabaty w całej sieci.
W 2017 r. sieć planuje dalszy rozwój organiczny i zamierza przekroczyć liczbę 150 supermarketów. Zamierza także kontynuować prace nad rozwojem technologicznym oraz modernizacją najstarszych sklepów.
(Zdjęcie: Piotr i Paweł)

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.