Wiele śniadań, jedna Śniadaniowa

7 marca pod hasłem "Wiele śniadań, jedna Śniadaniowa" wystartowała ogólnopolska kampania marki Śniadaniowa (ZT Bielmar).

Motywem przewodnim kampanii są różne typy śniadań, które zgodnie z hasłem przewodnim kampanii, łączy ze sobą jeden produkt - Śniadaniowa. 

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku produktu wysokiej jakości, który jest niezbędnym składnikiem kanapki na każde śniadanie. Kampania ma przekonać konsumentów, że śniadanie to podstawa całego dnia, a dobrze przygotowane, czyli właściwie zbilansowane, zapewni energię na cały dzień.

7 marca wystartowała emisja spotów reklamowych w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN oraz Polsacie. Wsparte będą one działaniami w prasie handlowej. Wizerunkowym uzupełnieniem kampanii będą działania w mediach społecznościach (Facebook, Instagram, YouTube) oraz na stworzonym na potrzeby kampanii serwisie www.sniadaniowa.com.pl.

Działania reklamowe są zaplanowane do 31 marca.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.