Przekąski Star od PepsiCo z nowym wizerunkiem

Już wiosną ruszy kampania digitalowa dla produktów Star, której celem jest repozycjonowanie marki w kategorii słonych przekąsek.

PepsiCo rozstrzygnął rozpisany w styczniu 2017 r. przetarg na pomysł oraz wdrożenie działań digitalowych dla marki Star. Zwyciężyła agencja Deloitte Digital.

To ona będzie odpowiadać za wdrożenie i przeprowadzenie nowej kampanii wizerunkowej dla marki Star, której celem jest repozycjonowanie marki w grupie słonych przekąsek. Start działań planowany jest już wiosną 2017 r.

W portfolio marki Star dostępna jest szeroka gama różnorodnych produktów: chipsy, chipsy karbowane, prażynki, chrupki, popcorn oraz paluszki. Star - podkreśla PepsiCo - to produkty w dobrej jakości i dobrej cenie.

- O wyniku przetargu zadecydowało uwzględnienie specyfiki grupy docelowej, zaadresowanie celów strategicznych marki oraz wyróżnialny koncept na tle kategorii - tłumaczy Katarzyna Rogowska, brand manager marek Star, Mr Snaki i Sunbites w PepsiCo.

W końcu 2016 r. PepsiCo przedłużyło też współpracę z agencją Deloitte Digitalna w przypadku marek Pepsi i Mirinda.

PepsiCo jest właścicielem marki Star od 2006 r., kiedy to przejęło firmę Star Foods, w tym także zakład w Tomaszowie Mazowieckim.

 

Ilona Mrozowska 4758 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.