Helio przed Wielkanocą

Firma Helio, producent bakalii i dodatków do ciast, rozpoczęła intensywną, wiosenno-wielkanocną kampanię, która obejmie m.in. telewizję, prasę i Internet.

Działania promocyjne mają na celu podkreślenie unikalnych - według producenta - cech produktów Helio (linii Helio Natura i bezglutenowych masach do ciast Helio, które nie zawierają konserwantów, glutenu, ani tłuszczu) oraz wzmocnienie wizerunku marki.

Cross-mediowe działania obejmują m.in. czołowe ogólnopolskie kanały telewizyjne oraz kanały tematyczne, prasę branżową, lifestylową i kobiecą.

Kampania realizowana jest ponadto działaniami content marketingowymi w Internecie, obejmującymi m.in. przygotowanie video-przepisów, współpracę z blogerami, kampanie banerowe oraz aktywność w mediach społecznościowych.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.