Jantoń zadowolony z cydru

Spółka Jantoń nie podała dokładnie, ile wypracowała przychodów w 2016 r., ale poinformowała, że zanotowała znaczny wzrost kategorii cydrów, w tym flagowego brandu spółki - Cydru Dobrońskiego, który osiągnął 40-proc. zwiększenie sprzedaży.

Na rynku dobrze poradziły sobie też nowości, jak wódka Medoff i Cydr Jabłoński. Ubiegły rok to ponadto zakończenie transakcji sprzedaży Polskiej Dystrybucji Alkoholi (PDA), należącej m.in. do właścicieli firmy Jantoń.

- Sprzedając PDA, wycofaliśmy się z rynku hurtowego, a pieniądze inwestujemy w produkcję, która stanowi główny trzon naszego biznesu i na której chcemy się skoncentrować – mówi Jacek Jantoń, prezes zarządu Jantoń SA Sp. K., wiceprzewodniczący rady głównej Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa (na zdjęciu).

W 2017 r. spółka Jantoń planuje dalszą rozbudowę portfolio produktowego oraz inwestycje we wzmocnienie i komunikację marketingową marek. W najbliższych pięciu latach firma zamierza utrzymać obecną dynamikę rozwoju, co sprawi, że uda jej się podwoić swoje przychody. 

Ilona Mrozowska 4642 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.