Lidl stawia na świeże mięso

Sieć rozwija asortyment pod marką "Rzeźnik".

Widząc zapotrzebowanie wśród konsumentów na produkty mięsne i drobiowe doskonałej jakości, firma Lidl rozwija asortyment pod marką „Rzeźnik”. Dostawy świeżego mięsa odbywają się każdego dnia, a wśród dostępnych produktów z oferty stałej, 100 proc. pochodzi od producentów z Polski – mówi o tym oznaczenie „polski chów, polska hodowla”.

- Dzięki współpracy z polskimi dostawcami możemy wspierać lokalnych producentów i oferować naszym klientom w pełni sprawdzone produkty. Wśród naszych partnerów są zarówno duże, znane firmy jak i lokalni, regionalni, rodzimi producenci jak m.in.: Ami, Animex, Biernacki, Zakłady Mięsne Skiba czy Indrol, które od lat prężnie działają na rodzimym rynku – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska

Jakość polskich produktów mięsnych i drobiowych została doceniona również za granicą. Jedną z kategorii szczególnie wyróżnianą w innych krajach europejskich jest wieprzowina. Polskie mięso wieprzowe jest eksportowane za pośrednictwem Lidl Polska m.in. do sieci sprzedaży Lidla w Czechach, na Słowacji i na Litwie.

Joanna Hamdan 13852 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.