Jacobs w Idolu

Po 12 latach przerwy program "Idol" wraca do ramówki Telewizji Polsat. Sponsorem produkcji została marka Jacobs.

Współpraca producenta kawy wpisuje się w nową strategię komunikacji marki opartej na pobudzaniu do realizacji marzeń. Mowa o kampanii „Obudź marzenia”.

Markę w działaniach związanych z lokowaniem produktu, a także ogółem działań sponsoringowych przy programie „Idol” wspiera Agencja Havas Sports & Entertainment.

Joanna Hamdan 12901 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.