Ambitne plany Piotra i Pawła

W 2017 r. sieć planuje dalszy rozwój organiczny, pozwalający przekroczyć liczbę 150 supermarketów oraz kontynuowanie prac nad rozwojem technologicznym oraz modernizacją najstarszych sklepów, na podstawie wypracowanych w minionym roku rozwiązań.

Niemałym wydarzeniem będą otwarcia sklepów przejętych po Almie. Tylko na przełomie 2016 i 2017 r. Piotr i Paweł zawarł cztery umowy najmu na lokalizacje, w których funkcjonowały delikatesy Alma.

Supermarkety pod nowym szyldem w Centrum Skorosze w Warszawie oraz Arkady Wrocławskie zostaną uruchomione już niedługo - w marcu, a pozostałe dwa w warszawskim oraz gdyńskim Klifie - w kwietniu.

Duże oczekiwania ma operator po rozwijanym od 1 stycznia 2017 r. programie lojalnościowym „Po2jamy Rabaty”. W 2016 r. był testowany najpierw w 20 placówkach a następnie rozszerzany o kolejne. Zapisało się do niego już ponad 150 tys. osób.

Piotr i Paweł osiągnął w 2016 r. obrót na poziomie 2,233 mld, a nowy rok powitał z 142 supermarketami.

Katarzyna Pierzchała 5277 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.