Ambitne plany Piotra i Pawła
W 2017 r. sieć planuje dalszy rozwój organiczny, pozwalający przekroczyć liczbę 150 supermarketów oraz kontynuowanie prac nad rozwojem technologicznym oraz modernizacją najstarszych sklepów, na podstawie wypracowanych w minionym roku rozwiązań.
Supermarkety pod nowym szyldem w Centrum Skorosze w Warszawie oraz Arkady Wrocławskie zostaną uruchomione już niedługo - w marcu, a pozostałe dwa w warszawskim oraz gdyńskim Klifie - w kwietniu.
Duże oczekiwania ma operator po rozwijanym od 1 stycznia 2017 r. programie lojalnościowym „Po2jamy Rabaty”. W 2016 r. był testowany najpierw w 20 placówkach a następnie rozszerzany o kolejne. Zapisało się do niego już ponad 150 tys. osób.
Piotr i Paweł osiągnął w 2016 r. obrót na poziomie 2,233 mld, a nowy rok powitał z 142 supermarketami.

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.