Zima jest chwilą. Chwytaj ją.

Pod takim hasłem 30 grudnia 2016 r. ruszyła kampania Pepsi, która potrwa do 6 marca br.

Akcja ma na celu zachęcenie młodych ludzi do podążania za swoją pasją oraz odkrywania, celebrowania, a także dzielenia się zimowymi chwilami z bliskimi.

Koncept kampanii odwołuje się do niepowtarzalnych momentów. Łyk orzeźwiającego smaku Pepsi pomaga w przełamaniu zimowej rutyny, wyrażeniu siebie oraz w korzystaniu z chwil spędzonych w gronie przyjaciół.

Kampania obejmuje przede wszystkim działania w telewizji i Internecie. Prowadzone są działania w social mediach oraz aktywacja online. Kampania obejmuje działania w sieci sprzedaży detalicznej, które dedykowane są trzem markom napojowym PepsiCo: Pepsi, Mirinda i 7up.

Joanna Hamdan 14372 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.