Stokrotka urosła w styczniu

Sieć sklepów Stokrotka, należąca do Emperii, zwiększyła w styczniu br. sprzedaż o niemal 5 proc. w porównaniu ze styczniem 2016 roku.

Przychody ze sprzedaży Stokrotki wyniosły w styczniu według wstępnych danych, podanych przez Emperię, 188 mln zł. To o 4,7 proc. więcej niż rok wcześniej, gdy wyniosły one 179 mln zł

Spadła natomiast sprzedaż w sklepach własnych na porównywalnej powierzchni, o ok. 1,5 proc. Jak tłumaczy spółka, ten spadek wynika z mniejszej intensywności działań promocyjnych niż miało to miejsce w styczniu ubiegłego roku.

W styczniu uruchomiono dwa markety własne i jeden franczyzowy, co zwiększyło liczbę sklepów sieci do 375, a łączną powierzchnię o 600 mkw. do 175,6 tys, mkw. Sieć Stokrotka liczy obecnie 329 supermarketów i marketów własnych oraz 46 sklepów franczyzowych.

 

 

Magdalena Weiss 2978 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.