Kompania Piwowarska: rynek jest trudny, ale dobrze sobie na nim radzimy

Lider rynku piwa zamierza nadal silnie wspierać sprzedaż swoich czołowych marek, do których należą m.in. Tyskie, Lech czy Żubr.

Choć - jak przyznaje Kompania Piwowarska - rynek nadal jest trudny i pełen wyzwań, firma radzi sobie na nim bardzo dobrze. 

- Naszym zdaniem to rezultat skutecznych aktywacji i ciekawych kampanii, siły marek, wsparcia ze strony partnerów handlowych oraz zaangażowania przedstawicieli handlowych. Do dobrego wyniku przyczyniły się także nowości – Prażubr, Lech Ice Mojito, Tyskie Niepasteryzowane czy wreszcie Książęce Golden Ale i warianty sezonowe w tej kolekcji – wymienia Andrew Highcock, prezes Kompanii Piwowarskiej (na zdjęciu). 

Jak podaje firma, aktywności promocyjne trzech głównych marek, czyli promocja podkapslowa „Dwa Szybkie Żubry”, obecność Lecha na Przystanku Woodstock, nowa platforma kreatywna Tyskiego „Najlepsze w naszej historii” oraz etykiety z okolicznościowymi toastami i życzeniami przełożyły się na 13-procentowy wzrost wolumenu generowany przez grupę starszych konsumentów oraz 5-procentowy wzrost wartości kategorii, za który odpowiadają konsumenci poniżej 50. roku życia.

- W tym roku nie zamierzamy zwalniać tempa, więc na kolejne miesiące przygotowaliśmy atrakcyjne nowości i aktywacje marek - zapowiada Michał Mrowiec, wiceprezes ds. sprzedaży.

Grupa planuje dalsze wsparcie sprzedaży poprzez reklamy i promocje, wpisujące się w aktualne trendy. Wiosną powrócić mają na rynek „Dwa Szybkie Żubry”. W marce Lech pojawić się ma kolejny miks piwa z lemoniadą – Ice Bloody Orange. Redd’s zyska nowe butelki, a Książęce zapowiada zarówno nowości w kolekcji, jak i powrót wariantów sezonowych.

 

 

Magdalena Weiss 3268 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.