Retail Summit 2017 już w marcu

9. edycja kongresu odbędzie się w dniach 29-30 marca tradycyjnie już w hotelu Hilton w Warszawie.

Organizator kongresu, firma Blue Business Media, podkreśla, że to najważniejsze i najbardziej reprezentatywne spotkanie polskiego sektora handlu i FMCG oraz że służy zacieśnianiu relacji z handlem.

Program zbliżającego się wydarzenia w pełni to potwierdza. W ciągu dwóch dni menedżerowie sieci handlowych oraz przedstawiciele producentów z branży FMCG będą mieli okazję do spotkań i nawiązania współpracy. Podczas sesji plenarnych oraz równolegle odbywających się dyskusji oraz prezentacji uczestnicy będą mogli poznać strategie i plany ekspansji największych sieci handlowych, trendy w handlu detalicznym w Polsce i regionie, wziąć udział w dyskusji nt. wyzwań i zmian na styku dostawca - detalista.

Wśród głównych tematów Retail Summit 2017 będą też: przyszłość własnych marek, innowacje technologiczne, zmiany zachowań konsumentów i ich wpływ na branżę FMCG i strategie detalistów, a także współpraca w ramach łańcucha dostaw.

W gronie prelegentów znajdą się m.in. Pedro Martinho, członek zarządu Eurocashu; Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Tesco Polska; Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał; Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Stokrotki. Wyniki badań rynkowych przedstawią m.in. analitycy z Nielsena, GfK Polonia, IGD (Wielka Brytania). Nie zabraknie przedstawicieli producentów m.in. z takich firm, jak Coca-Cola HBC, Mars Polska, Henkel, CEDC.

Więcej informacji: www.retail-conferences.com

Barbara Mikusińska 774 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.