Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Największe marki: kampanie i promocje

Big-Active, Kubuś, Vibovit, Żubr.

 

12 grudnia ruszyła kampania telewizyjna herbaty czarnej Big-Active Black Tea 100% Pure Ceylon. Celem kampanii jest wzrost świadomości konsumentów w obrębie najnowszej pozycji w portfolio marki. W ramach kampanii przygotowano 15-sekundowy spot podkreślający najważniejsze benefity produktu ‒ brak sztucznych aromatów oraz w pełni naturalny i głęboki smak. Kampania potrwa do 23 grudnia i emitowana będzie w największych i najbardziej zasięgowych polskich stacjach telewizyjnych ‒ TVN, Polsat oraz TVP.Działania mediowe będą uzupełnione o kampanię prowadzoną na profilu marki Big-Active na Facebooku.

Kubuś (Grupa Maspex) kolejny raz zaprasza konsumentów do wspaniałej zabawy. Gif me Kubuś to aplikacja, dzięki której każdy może wykazać się kreatywnością i stworzyć własnego gifa. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu kreatywnego GIFA (ruchomej animacji powstałej z połączenia sekwencji zdjęć). Mechanizm akcji jest prosty, a jednocześnie daje użytkownikom dużo twórczej swobody. Wystarczy zrobić gifa, przesłać go za pomocą aplikacji i czekać na ogłoszenie wyników konkursu. Kubuś codziennie rozdaje 5 pluszowych misiów.

 

Trwa Kampania promująca żelki Vibovit Max Odporność (Teva Pharmaceuticals Polska) - witaminowy suplement diety dla dzieci wspierający ich odporność i rozwój. Działania komunikacyjne są realizowane w Polsce pod hasłem „Świat witamin, świat odporności”. Kampanię można śledzić w kanałach należących do najważniejszych stacji telewizyjnych.

 

 

Na stronie internetowej www.wloclawekketchup.pl ruszył właśnie konkurs, w którym aby wygrać, należy znaleźć świąteczną wersję kultowego słoiczka oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe używając haseł podanych na stronie. Każdego dnia aż do Świąt zmieniane będzie miejsce ukrycia słoiczka oraz poszczególne hasła, których należy użyć w odpowiedzi konkursowej. Włocławek zachęca do dzielenia się swoimi historiami i anegdotami związanymi z tym magicznym, świątecznym czasem. Codziennie wygrać można zimowy zestaw Włocławka, w skład którego wchodzi Włocławkowa bluza, czapka, szalik oraz zapas ketchupu. 

Agencja PZL przygotowała nowy spot dla marki piwa Żubr z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Tym razem główni bohaterowie marki ratują przed zgubą sikorkę. Wsparcie marketingowe będzie prowadzone głównie w telewizji, internecie. Materiały reklamowe pojawią się też w punktach sprzedaży.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.