Największe marki: kampanie i promocje

Actimel, Helio, Tymbark, Wyborowa.

Gdy czujemy się mocni, możemy iść do przodu w nadchodzący dzień i z uśmiechem zaczynać każdy kolejny. Dążymy do osiągnięcia swoich życiowych celów i pomagamy innym je osiągać, nawet gdy jest ciężko. Film ze Świętym Mikołajem jest kolejną odsłoną kampanii marki Actimel (Danone) #MAM MOC (#STAY STRONG) i w oryginalny, zabawny sposób pokazuje, że uczucie wewnętrznej siły zależy od nastawienia. Nowa kampania Actimela ma pomóc spojrzeć nam na przedświąteczną gorączkę z dystansu, wprowadzić w dobry nastrój i cieszyć się tym okresem.  Film ze Świętym Mikołajem to część globalnej kampanii marki Actimel.      

Firma Helio rozpoczęła świąteczną kampanię wzmacniającą wizerunek marki i wspierającą sprzedaż popularnych bożonarodzeniowych produktów. Działania skupiają się na telewizji, prasie, Internecie i outdoorze. Cross-mediowe działania obejmują czołowe ogólnopolskie kanały telewizyjne oraz kanały tematyczne, a także prasę branżową, lifestylową i kobiecą. Kampania realizowana działaniami content marketingowymi w Internecie obejmuje m.in. przygotowanie modnych i poszukiwanych przez konsumentów video-przepisów, współpracę z blogerami, kampanie banerowe oraz aktywność w mediach społecznościowych. 

Tymbark (Grupa Maspex) po raz kolejny przypomina, że w grudniu warto dać coś od siebie – i zachęca każdego, by zostać Świętym Mikołajem. Świąteczny spot Tymbarku można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. To historia małego chłopca, który na Święta chce spełnić swoje marzenie i zbiera kieszonkowe na nową parę pięknych korków piłkarskich. Spot na końcu odwołuje się do konkursu realizowanego przez Tymbark – wchodząc na www.dajcosodsiebie.pl, każdego dnia można starać się o to, by Kapsel spełnił w naszym imieniu marzenie wybranej osoby. Świąteczna kampania Tymbarku pojawi się także w kinach, na VOD oraz YouTube. Działania prowadzone będą także w Internecie – za pomocą kampanii banerowej oraz w social mediach. Natomiast w bankomatach zobaczymy animację nawiązującą do świątecznej komunikacji marki.

Wyborowa rusza z kampanią Wyborowa Party Challenge towarzyszącą wprowadzeniu do regularnej sprzedaży polskich wódek Wyborowa Polska Pszenica i Wyborowa Polski Ziemniak, które wspólnie z Wyborowa Polskie Żyto tworzą kolekcję trzech wariantów czystej polskiej wódki na stałe dostępnych na rynku. W kampanii marka zaprasza do odkrywania nieznanych wrażeń, a hasło jakie jej towarzyszy to „Poszukiwanie nowych doznań zaczyna się od Ciebie!”. Główny element kampanii to zaawansowany technologicznie spot, który pozwala widzom decydować o tym, co dzieje się na ekranie. Marka zaprasza widzów do podróży przez 3 różne światy w nawiązaniu do trzech wariantów czystej wódki Wyborowa – Polski Ziemniak, Polska Pszenica i Polskie Żyto. geeków. W ramach kampanii zostanie uruchomiona nowa odsłona strony wyborowa.pl a wraz z nią konkurs nawiązujący do spotu. Zadaniem jest przygotowanie odpowiedzi na pytanie „Impreza o mocy żyta, delikatności pszenicy czy słodkości ziemniaka? Na której z naszych trzech filmowych imprez bawiłbyś się najlepiej i dlaczego?” i wysłanie jej za pomocą formularza zamieszczonego na stronie. Konkurs podzielony jest na trzy sześciodniowe etapy. Zwycięzca każdego z nich zostanie wyróżniony nagrodą główną (w pierwszym etapie: iPhone, w drugim etapie: iPad, w trzecim etapie: iWatch). Dodatkowo codziennie przyznawane będą trzy zestawy, tzw. party boxy zawierające trzy warianty Wyborowej – Polski Ziemniak, Polska Pszenica i Polskie Żyto. Konkurs wystartował 5 grudnia na stronie wyborowa.pl i potrwa przez 18 kolejnych dni. Kampania Wyborowa Party Challenge realizowana będzie online oraz w punktach sprzedaży z wykorzystaniem materiałów POSM.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.