Sodexo proponuje bony na święta

Sodexo Benefits and Rewards Services rusza z akcją "Budget cleaning", w której eksperci podpowiadają jakie narzędzia wybrać, aby zmaksymalizować wyniki sprzedażowe oraz zbudować lojalność wśród klientów sklepów.

Firma oferuje karty przedpłacone, kupony premiowe, a także elektroniczne vouchery Click e pass.

- Kupony i karty to narzędzia łatwe w logistyce i magazynowaniu. Proces ich zamawiania i dostarczania jest sprawny i szybki, a dodatkowym ich atutem jest zwolnienie z podatku VAT – podpowiada Dariusz Deszczka, category manager segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie w firmie Sodexo Benefits and Rewards Services.

Podkreśla on, że kupony, karty i e-vouchery mają długi termin ważności, a to oznacza, że nie trzeba ich szybko wykorzystać. Każde z tych narzędzi ma swoje dodatkowe atuty. W przypadku Karty Premiowej Sodexo opłata związana z aktywowaniem dotyczy tylko pierwszego użycia, natomiast później można jej używać i doładowywać wielokrotnie już bez żadnych dodatkowych wydatków. Dzięki temu karta daje możliwość wielokrotnego wspierania stałej grupy użytkowników.

Z kolei e-voucher Click e Pass to elektroniczny kod dostępu do bogatego katalogu nagród, z którego użytkownik w intuicyjny sposób może wybrać wymarzoną nagrodę. Dodatkową zaletą tego rozwiązania jest możliwość przekazywania go w dowolnej formie - można go nadrukować np. na opakowaniu produktu, na kartce z życzeniami czy też innym pasującym w danej sytuacji nośniku. Łatwo można go również przekazać osobie obdarowanej np. wysyłając smsem czy e-mailem w postaci pliku pdf.

Karty Sodexo, jak również kupony premiowe i elektroniczne vouchery od kwietnia 2011 r. są jednym z najbardziej atrakcyjnych rozwiązań także pod względem podatkowym. Zgodnie z nowelizacją Ustawy o podatku od towarów
i usług z kwietnia 2011 wszystkie nagrody rzeczowe wydawane uczestnikom akcji marketingowych zostały opodatkowane podatkiem VAT w wysokości 23 proc.

Sodexo wskazuje ponadto, że korzyści ze stosowania e-voucherów, kart przedpłaconych i kuponów jest jeszcze wiele. Można wykorzystać je jeszcze w danym roku budżetowym do poprawy całościowych wyników sprzedaży, łatwo włączyć do swoich akcji marketingowych, a uczestnicy mogą cieszyć się z maksymalnej swobody wyboru nagród, które dają te narzędzia.

 

Katarzyna Pierzchała 5273 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.