Stéphane Antiga na czele French Touch

Obejmując stanowisko dyrektora generalnego będzie odpowiedzialny za organizację i nadzór nad całością działań przy projekcie.

French Touch, kampania promująca francuski styl życia, po raz trzeci zawita do Polski. Na czele zespołu, od 15 listopada, stanie Stéphane Antiga. Sportowiec i wieloletni selekcjoner Polskiej Reprezentacji Siatkarzy został mianowany dyrektorem generalnym projektu French Touch w Polsce.

French Touch to akcja przybliżająca Polakom tajniki francuskiego stylu życia, francuskie marki, modę, kuchnię i kulturę organizowana przez Ambasadę Francji oraz Agencję Cryptone. Jak co roku, w ramach kampanii, odbędzie się m.in. ogólnopolska akcja handlowa oraz uroczysta gala, na której wystąpią polskie i francuskie gwiazdy.

Organizatorzy zapowiadają, że przyszłoroczna edycja będzie realizowana z jeszcze większym rozmachem.

Joanna Hamdan 13848 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.