Market Detal zmienia nazwę i formę prawną

Market Detal spółka z o.o. została przekształcona w spółkę akcyjną i zmieniła nazwę na Mila spółka akcyjna. Artur Góralczyk, prezes zarządu sieci Mila, tłumaczy, że firma chce uprościć strukturę grupy.

Rozszerzoną formę spółka będzie stosować przez najbliższy rok, natomiast po tym okresie będzie ona zastąpiona docelową nazwą, czyli Mila.

- Powodem dokonania przekształcenia jest uproszczenie struktury naszej grupy kapitałowej oraz przejrzystość funkcjonowania na rynku handlu detalicznego, w tym łatwiejsze zarządzanie spółką - mówi Artur Góralczyk, prezes zarządu sieci Mila.

Jego zdaniem, umożliwi to także szybsze podejmowanie decyzji oraz da większą sposobność pozyskiwania kapitału zewnętrznego. - Już teraz właściciel Grupy przeprowadza emisję obligacji korporacyjnych. Działania te zintensyfikują inwestowanie w odpowiednie obszary, tak abyśmy mogli umacniać pozycję na rynku - dodaje Artur Góralczyk.

Obecnie w skład sieci Mila działa 188 supermarketów.

Joanna Hamdan 7684 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }