Spar startuje z nowymi aktywnościami

Podwyższenie retra dla franczyzobiorców, techniczne spotkania w regionach oraz nowe konkursy mające zaktywizować franczyzobiorców.

Zmiany mają zostać wprowadzone już w najbliższych tygodniach. 19 października zarządzający siecią spotkają się z franczyzobiorcami z regionu rzeszowskiego. Kolejne spotkanie – 8 listopada – będzie dedykowane właścicielom sklepów z Małopolski, a dzień później – Śląska. Tydzień później - 16 listopada – odbędzie się ostatnie spotkanie tym razem dla detalistów z zachodnich rejonów Polski.

- Będziemy ustalali na nich harmonogram priorytetów – wyjaśnia Leszek Bać, prezes Spar. - Nie ukrywam, że położę duży nacisk na realizację akcji marketingowych. Do tej pory przymykałem na to oko, teraz będę egzekwował lojalność na tym polu – podkreśla.

Operator startuje z licznymi konkursami dla detalistów w podziale na trzy formaty, w których działa sieć (Spar, Spar Express, EuroSpar). Wybierany będzie sklep miesiąca, kwartału oraz roku. Nagrodami będą m.in. wyjazdy szkoleniowo-wypoczynkowe za granicę dla kierowników sklepu, a dla ich właścicieli dodatkowy 1 proc. retra przyznawany przez kwartał. Kontynuowany będzie dotychczasowy konkurs Złoty Spar, w którym to dyrektorzy regionalni będą wskazywać sklepy wykazujące się dobrą współpracą.

Operator rusza też z konkursem na najlepszą efektywność sklepów oraz najlepszą ekspozycję marek własnych. Ruszyła strona oceanpomysłów@spar.pl. Partnerzy Spara mogą tam zgłaszać swoje pomysły na poprawę funkcjonowania sieci. Najciekawsze propozycje będą nagradzane m.in. samochodami.

 

 

Katarzyna Pierzchała 5193 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.