Nowa kampania Sodexo

W połowie września ruszyła kampania Sodexo Benefits and Rewards Services poświęcona trendom w budowaniu lojalności i wsparcia sprzedaży. Potrwa do końca roku i obejmie reklamy w prasie branżowej, działania online oraz PR.

Eksperci przygotowali materiały opisujące trendy w budowaniu lojalności oraz inspirujące case study. Przedsiębiorcy znajdą również praktyczne porady dotyczące efektywnych rozwiązań w zakresie niewykorzystanych budżetów marketingowych w ramach corocznej akcji Sodexo „Budget cleaning”. Działania promocyjne skupiają się na kształtowaniu świadomości przedsiębiorców w zakresie budowania lojalności bez względu na wielkość i skalę działalności danej firmy.

W jesiennej odsłonie kampanii firma chce pokazać, że budowanie lojalności jest potrzebne tak samo dużym firmom, jak i małym przedsiębiorstwom. - Chcemy obalić mit, że tylko duże koncerny mogą skutecznie komunikować się ze swoimi partnerami biznesowymi i precyzyjnie odpowiadać na ich potrzeby - komentuje Dariusz Deszczka, category manager segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie.

Kampania będzie prowadzona od połowy września do końca roku w kluczowych mediach marketingowych, a wesprą ją dodatkowe działania internetowe oraz PR.

Sodexo Benefits and Rewards Services jest ekspertem w zakresie programów motywacyjnych oraz zarządzania efektywnością. Od 18 lat doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów. Jak na razie z oferty Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce skorzystało już 43 tys. klientów i ponad 3,5 mln użytkowników. 

Katarzyna Pierzchała 5273 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.