Największe marki: kampanie i promocje

Bakalland, Energizer, Frosta, Gatta, Kinder Bueno, Lubella, Mullermilch, Owocowy kubek, Piątuś, Ricola, Tymbark, Winiary.

Bakalland oraz marka Gatta tej jesieni zachęcają Polki do „zadBA!nia o sylwetkę”. Przez 4 tygodnie marka Gatta i firma Bakalland w ramach projektu, wspólnie zadbają o kobiece sylwetki, promując w każdym kolejnym tygodniu akcji sposoby na wymodelowanie wybranych partii kobiecego ciała (I tydzień –pośladki, II tydzień – talia, III i IV tydzień – nogi i cellulit). W ramach akcji marka Gatta we współpracy z firmą Bakalland, zaplanowała działania, skierowane do swoich klientek. Do każdej pary rajstop z linii X-Tra Line, modelujących pośladki, talię lub nogi, dodawane będę batony Bakalland BA. Przekąskę będzie można otrzymać, dokonując zakupów w salonie, ale także poprzez sklep internetowy Gatta (www.gatta.pl). O akcji i promocji poinformują naklejki i woblery umieszczone we wszystkich salonach. W salonach Gatty będzie można także otrzymać ulotkę z dedykowanymi zestawami ćwiczeń – w każdym tygodniu na inną partię ciała. Bakalland w ramach akcji zaprezentuje inspiracje żywieniowe, m.in. w postaci pożywnych przekąsek bakaliowo-zbożowych – batonów BA! żurawina i pomarańcza. Marka Gatta zdradzi natomiast szybki sposób na wymodelowanie swojej sylwetki bez wizyty w gabinecie medycyny estetycznej. Wszystko za sprawą rajstop do zadań specjalnych z linii X-Tra Line. Przewidziane są też konkursy z nagrodami, które będą organizowane na profilach partnerów akcji na Facebooku (https://www.facebook.com/BakallandSA oraz https://www.facebook.com/GattaOfficial). Akcja „zadBA!j o sylwetkę” jest częścią ogólnopolskiej kampanii organizowanej przez Bakalland „Fit Hunter – BA!”, w ramach której – z myślą o osobach, które chcą aktywnie żyć i zdrowo się odżywiać – powstał blog fithunter.pl. Twarzą kampanii jest ambasadorka marki Bakalland – Katarzyna Bujakiewicz – która wśród sportowców-amatorów poszukuje tych najbardziej inspirujących i przeprowadza z nimi wywiady. Ekspertką projektu została Katarzyna Bigos – instruktorka fitness i pole dance, a także mistrzyni Polski i Europy Pole Sport 2015 w kategorii duety.

Od 1 października Energizer rozpoczyna promocję konsumencką, w której można zdobyć maskotki bohaterów z filmu „Sekretne życie zwierzaków domowych” - animowanej komedii opowiadającej o przygodach, które zdarzają się zwierzakom, gdy zostają same w domu. Wystarczy kupić 2 promocyjne blistry baterii Energizer, wysłać promocyjne ulotki na adres, który znajduje się na opakowaniu i poczekać na gwarantowaną nagrodę. Promocją objęte są blistry baterii (po 4 baterie w opakowaniu): Energizer Max AA,  Energizer Max AAA , Energizer Alkaline Power AA, Energizer Alkaline Power AAA. Akcja trwa do 15 stycznia 2017 roku. Ilość nagród jest ograniczona.

 

 

 

19 września, pod hasłem „100% naturalnego smaku”, rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej Frosty. Spoty promujące zarówno sztandarowe, jak i nowe produkty z portfolio producenta pojawią się w telewizji, radiu oraz Internecie. Bohaterami tegorocznej odsłony kampanii telewizyjnej są Złote paluszki, gama szpinaków oraz ubiegłoroczna nowość – warzywa w kartonikach. W internetowych wersjach spotów promowane będą również Dania gotowe oraz tegoroczne nowości Frosty, m.in. gama burgerów warzywnych i rybnych czy mintaj panierowany w trzech wersjach smakowych. Najnowsza kampania to kontynuacja dotychczasowych działań marki. W rolę przewodnika, jak zwykle, wciela się Piotr z Frosty, przybliżając widzom politykę 100% naturalnego smaku, gwarantującą najwyższą jakość ryb oraz naturalność mrożonek. Działania reklamowe obejmą telewizję, Internet oraz radio. Kampania telewizyjno-radiowa potrwa do końca grudnia. W tym czasie na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji, takich jak: TVP, TVN, Polsat, Radio ZET oraz RFM FM, pojawią się 15- i 30-sekundowe spoty. Równolegle prowadzona będzie kampania internetowa na YouTubie, Facebooku oraz platformach ipla.tv, onet.pl i player.pl, na potrzeby której zostały zaprojektowane dedykowane wersje reklam.

Ferrero, właściciel marki Kinder Bueno, wystartował z loterią realizowaną pod hasłem "Podróż do świata Bueno". Celem działań jest podniesienie sprzedaży batonów i wzmocnienie świadomości marki. Działania wystartowały na początku września i potrwają do połowy listopada. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić produkty z portfolio Kinder Bueno, zarejestrować specjalny kod promocyjny znajdujący się na opakowaniu na stronie internetowej i zachować opakowanie. W puli nagród znajdują się: weekend dla dwojga Orient Expressem na trasie Paryż - Wenecja (dla siedmiu zwycięzców), weekend SPA w Sopocie dla dwojga (dla 30 zwycięzców), 350 voucherów do perfumerii Douglas. Loterii towarzyszy kampania (m.in. w telewizji i internecie).

Już tej jesieni zwierzaki domowe ujawnią przed nami swoje tajemnice – a wszystko za sprawą nowego filmu animowanego „Sekretne życie Zwierzaków domowych”. Mlekołaki od Lubelli również postanowiły się zaangażować w odkrywanie tajemnic naszych pupili – przygotowały wyjątkową promocję i kampanię promującą działania marki związane z filmem. W najnowszej kampanii Mlekołaków zaprezentowane zostały promocyjne opakowania płatków z banderolą informującą o kolekcji naklejek, a także nowy produkt z limitowanej edycji Lubella Mlekołaki Choco Poppy – czyli czekoladowe kulki ze zbożowym puffem w miodzie. Reklama emitowana jest na kanałach dziecięcych stacji telewizyjnych, w kinach oraz w serwisie YouTube. Na półkach sklepowych znaleźć już można promocyjne opakowania Mlekołaków od Lubelli – w każdym z nich znajdują się aż 3 naklejki z bohaterami filmu „Sekretne życie Zwierzaków domowych”.Łącznie do zebrania jest  30 różnych wzorów. Promocją objęte są wszystkie warianty smakowe i są one oznaczone specjalną banderolą. W sieciach handlowych i wybranych sklepach są dostępne także albumy do kolekcjonowania naklejek. Promocja objęta jest szerokim wsparciem marketingowym i handlowym – oprócz kampanii telewizyjnej w kinach i telewizji, prowadzone są działania promocyjne w sklepach oraz podczas ogólnopolskiej trasy eventowej. Równocześnie w wielu punktach sprzedaży w całej Polsce przeprowadzane są również lokalne konkursy, w których wygrywać można m.in. bilety do kina.

Tysiące promocyjnych opakowań Mullermilch, a wśród nich pięć wyjątkowych butelek – każdy, kto po ich otwarciu usłyszy donośne „MUUH”, wygrywa 10 tys. euro. Mucząca loteria to najważniejsze wydarzenie w roku dla Mullermilch. Obecnie wśród tysięcy promocyjnych produktów Mullermilch dedykowanych na polski rynek, ukryte jest łącznie 50 tys. euro. Loteria oparta na prostym mechanizmie instant win pozwala poczuć radość z wygranej natychmiast po odkręceniu butelki. Muczącej promocji Mullermilch towarzyszy dedykowana strona www.mullermuuh.com, na której znajdują się zasady i regulamin loterii, a także formularz zgłoszeniowy dla zwycięzców. Kampanię wspierają również działania ATL i BTL prowadzone w wybranych sieciach handlowych i sklepach oraz spot reklamowy 15” wyjaśniający mechanizm loterii, emitowany w stacjach ogólnopolskich (TVN, Polsat) oraz tematycznych. Kampania w Polsce potrwa do 31 października 2016 roku. 

 

 

Ruszyła kampania promująca kisiele z linii Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 30 października. Owocowy kubek Delecta to linia jednoprocjowych kisieli, które sprawdzą się jako szybka, rozgrzewająca przekąska, idealna na chłodne dni. Działania promujące linię Owocowego kubka dostępnego w odświeżonej odsłonie, spójnej z nową szatą graficzną marki, przedstawiają je jako prostą do przygotowania przekąskę, którą można podarować drugiej osobie ot tak… prosto z serca. W ramach kampanii zaplanowano emisję spotu reklamowego w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP2, Polsat i TVN, stacjach tematycznych TVP, jak również pakietach kobiecych kanałów TVN i Polsat. Zaplanowano również działania w miejscach sprzedaży. W punktach handlowych będą prowadzone aktywności promocyjne i dodatkowe ekspozycje produktów, które mają na celu wzmocnienie zasięgu kampanii. Działania mają charakter wizerunkowo-sprzedażowy.

9 września wystartowała kampania reklamowa promująca Jogurt typu greckiego Piątuś od OSM Piątnica. Działania pod hasłem „Piątuś – przekąska na piątkę z plusem!” prowadzone są w mediach społecznościowych. W ramach kampanii, która potrwa miesiąc, uruchomiono nową stronę internetową http://piatus.piatnica.com.pl/. Jej celem jest promocja Piątusia jako pełnowartościowego produktu w diecie przedszkolaków i uczniów. Akcja prowadzona jest w mediach społecznościowych: na Facebooku i Instagramie.

 

 

W październiku rusza kolejna kampania TV szwajcarskich cukierków ziołowych Ricola (Index Food). W ramach promocji w telewizji planowana jest emisja nowego 20-sekundowego spotu reklamowego, który dodatkowo będzie wsparty działaniami promocyjnymi w punkcie sprzedaży. W celu zwiększenie widoczności towaru przygotowano materiały POS, planowane są także degustacje i samplingi. Celem kampanii reklamowej jest wzmocnienie świadomości marki oraz komunikacja funkcjonalności cukierków Ricola.

 

 

 

Tymbark po raz kolejny postanowił przypomnieć, jak tworzy soki jabłkowe. Nie ma tu nic do ukrycia – zanim owoce z polskich sadów trafią do kartonów, trzeba z nich wytłoczyć sok. Kampania marki nie tylko potwierdza, że Tymbark podchodzi do soków z uczuciem, ale też ukazuje prostotę, a zarazem staranność procesu produkcji soków. Prosty, a zarazem niekonwencjonalny spot w obrazowy sposób przedstawia, jak karton soku powstaje z jabłek.  Przy okazji marka informuje również o nowych, wygodnych formatach soków 100 proc. - są one teraz dostępne także w praktycznych, kwadratowych butelkach.

Marka Winiary z portfolio Nestle świętuje swoje 75. urodziny. Startuje z jubileuszową kampanią, podkreślającą długą tradycję na rynku. W ofercie marki znajduje się ponad 230 produktów, takich jak: majonezy, buliony, zupy, produkty z serii Winiary Pomysł na..., sosy, przyprawy, dania instant, galaretki, kisiele i budynie, które zajmują jedną z kluczowych pozycji w większości segmentów rynku wyrobów kulinarnych. W rozległej komunikacji marketingowej marka dziękuje konsumentom za zaufanie i wiele lat wspólnego gotowania przesłaniem: "Od 75 lat jesteśmy w najlepszym miejscu, w waszych rękach. Dziękujemy”. Komunikacja będzie obejmowała ogólnopolskie stacje telewizyjne, prasę handlową oraz lifestyle’ową, a także działania w internecie, m.in. w fanpage’u marki w Facebooku czy na stronie Winiary.pl. W punktach sprzedaży pojawią się materiały POS oraz specjalnie przygotowane z okazji jubileuszu zestawy produktów marki Winiary z gadżetem kuchennym.

Joanna Hamdan 12134 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.