Zbyszko Company. 3 Owoce

Z nowymi etykietami.

Firma Zbyszko Company odświeżyła w tym sezonie etykiety serii napojów gazowanych 3 Owoce w 1,75-l butelkach.

Trójka zyskała nowy przestrzenny kształt oraz nową teksturę. Nowe logo trójki wzorowane jest na strukturze liścia, co podkreśla naturalność serii 3 Owoce, która nie zawiera sztucznych słodzików i konserwantów. Zmianie uległy również kolory etykiet - obecnie mają bardziej nasycone i soczyste barwy, co dobrze koresponduje z owocowymi smakami marki.

Założeniem nowej etykiety było zwrócenie uwagi konsumenta na walory smakowe oraz naturalny skład produktu.

Joanna Hamdan 10209 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }