Delecta z mocnym wejściem w sezon jesienno-zimowy

Marka Delecta (Bakalland) została głównym sponsorem pierwszej polskiej edycji programu kulinarnego Bake Off - Ale ciacho!, który 5 września wystartuje na antenie TVP2. Kulinarne show oparte jest brytyjskim formacie The Great Bake Off.

12 amatorów-cukierników weźmie udział w debiutującym na antenie telewizyjnej Dwójki kulinarnym show Bake Off – Ale ciacho!. Produkty do pieczenia, desery i ciasta pod marką Delecta będą towarzyszyć uczestnikom na wszystkich etapach programu.

Przy okazji jego realizacji w miastach pojawią się billboardy sponsorskie emitowane przy premierach, powtórkach oraz zwiastunach programu w TVP2 i TVP Rozrywka. Ponadto Delecta będzie promowana w kilku odcinkach porannego magazynu telewizyjnej Dwójki „Pytanie na śniadanie”.

Realizowane działania mają na celu umacnianie pozytywnego wizerunku marki w świadomości obecnych i potencjalnych konsumentów, prezentację jej portfolio, a także pozycjonowanie Delecty, jako kulinarnego eksperta.