Zbyszko Company. 3 Cytryny i 3 Pomarańcze

W puszce.

3 Cytryny i 3 Pomarańcze to najpopularniejsze i najbardziej lubiane przez konsumentów produkty marki Zbyszko. Inwestycja w nowe technologie oraz zmiana wizerunku linii przyniosła pozytywną reakcję rynku.

Kolejnym etapem rozwoju marki jest rozszerzenie portfolio linii o puszki o pojemności 250 ml. Dzięki nowej formie marka otwiera się tym samym na kolejnych, młodszych konsumentów.

Design puszek koresponduje z butelkami – zachowany został kształt trójki oraz tło oddające owocowy charakter produktu. Obrys trójki posiada metaliczny efekt, a ikony w niej umieszczone lekko połyskują, co nadaje produktowi bardziej przestrzenny i dynamiczny wygląd.

Nową identyfikację dla puszek 3 Cytryny i 3 Pomarańcze zaprojektowało Czteryczwarte Brand Design.

Joanna Hamdan 11290 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.