Kaufland obniża ceny i wprowadza nowe produkty

We wszystkich sklepach sieci Kaufland przez trzy dni tańsze o 20 proc. będą warzywa i owoce oraz lody. Obniżka cen obowiązuje od dziś do środy (29-31 sierpnia) i jest elementem kampanii świętującej jubileusz 15-lecia sieci w Polsce.

Jak zastrzega operator, oferta nie dotyczy artykułów już objętych promocją, a rabat naliczany jest przy kasie.

Nowością w Kauflandzie jest też linia „Porcja w sam raz”, czyli dostępna w lodówkach na stoisku samoobsługowym sztuka mięsa (łopatka, schab lub szynka) w małym opakowaniu vacuum.

W najnowszej gazetce Kaufland zachęca ponadto do zakupu ekskluzywnej polskiej wołowiny z młodych byków, która w sklepach tej sieci występuje m.in. pod marką Steak Line.

Operator promuje również produkty oznaczone logo „Regionalna półka”. Jest to linia lokalnych towarów, które ostatnio zostały zgrupowane pod jednym szyldem, o czym pisaliśmy w „Handlu Extra”.

W osobnej gazetce pod hasłem „Back to school” Kaufland promuje artykuły szkolne, sportowe i ubrania dla dzieci i młodzieży. Akcja obowiązuje do 7 września.

Od 18 sierpnia sieć świętuje swoje 15. urodziny rozdając klientom 10 samochodów. Do 26 października można co tydzień wygrać Audi A3. Rozdaje też bony lojalnościowe o wartości 25 zł.

Katarzyna Pierzchała 3192 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }