Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Największe marki: kampanie i promocje

Ballantine's, Cydr Dobroński, Lubuski Vodka, Nivea, Tic-Tac, Kompania Piwowarska, Leibniz.

Marka Ballantines (Wyborowa Pernod Ricard) startuje z drugą odsłoną "Projektu Klub". Konsumenci mają szansę zostać przez tydzień szefem jednego z najlepszych klubów w czterech miastach Polski: Krakowie, we Wrocławiu, w Olsztynie i Toruniu. Zwycięzcy, wybrani w głosowaniu przez internautów oraz wskazani przez ambasadorów projektu, będą mogli zorganizować imprezę według własnego pomysłu i odebrać "pensję" w wysokości 5 tys. zł. Aby wziąć udział w konkursie, należy zamieścić zgłoszenie na stronie WWW. Ambasadorami "Projektu Klub 2" są wokalista grupy Afromental - Tomson oraz prezenter Radia Eska – Krzysztof Jankowski "Jankes". Konkurs trwa do 4 września.

 

Strefy Relaksu to najnowsza kampania wizerunkowo-sprzedażowa marki Cydr Dobroński (Jantoń). W ramach działań w specjalnie przygotowanych Strefach Relaksu Cydru Dobrońskiego można wypocząć na plażach w nadmorskich kurortach oraz w łódzkiej Manufakturze. Działania prowadzone są także w sieciach handlowych Tesco. Kampania ruszyła z początkiem sierpnia i potrwa do końca wakacji. Strefy Relaksu to element strategii marki Cydr Dobroński. Do Stref Relaksu marka Cydr Dobroński zaprasza na plaże Sopotu, Jarosławca, Łeby, Karwii oraz Dębek. Strefy Relaksu znajdują się także w sklepach sieci Tesco.

Lubuski Vodka - wódka czysta rekomendowana przez Stowarzyszenie Polskich Barmanów, organizuje ogólnopolski konkurs barmański Lubuski Cup 2016. 13 września w Klubie Stars Hotelu Copernicus w Toruniu czołówka polskich barmanów zademonstruje swoje umiejętności, walcząc o zwycięski tytuł. W konkursie spotka się 30 barmanów i barmanki z całego kraju, którzy zmierzą się w dwóch etapach konkursu. W pierwszej z nich – Fancy Drink zaprezentują autorskie przepisy na drinka z Lubuski Vodka oceniane przez Jury wg standardów IBA, w drugiej zaś zaprezentują oryginalną, własną recepturę na drinka z Mionetto Prosecco. Prestiżowe nagrody dla zwycięzców Lubuski Cup 2016 - nagroda główna - wyjazd na Mistrzostwa Świata do Tokio. Szczegóły już wkrótce na: facebook.com/Lubuskibrand, www.lubuskibrand.pl oraz na stronie Stowarzyszenia Polskich Barmanów.

 

 

Po etapie konkursowym, przyszedł czas na spełnienie marzeń lokalnych społeczności. Od początku sierpnia, marka Nivea rozpoczyna budowę 40 rodzinnych miejsc zabaw. W oczekiwaniu na otwarcie nowych placów zabaw, warto postawić na jakościowy czas w domu. W tym celu, Mateusz Kusznierewicz, ambasador projektu „Podwórko Nivea” przygotował porady, dzięki którym czas spędzony w domu stanie się przygodą dla całej rodziny. W ramach kampanii, marka Nivea stworzyła limitowaną edycję klocków „Podwórko Nivea”. Zestaw zawiera 250 elementów, z których można zbudować własne rodzinne miejsce zabaw. Aby zdobyć limitowany zestaw klocków „Podwórko Nivea” wystarczy wejść na stronę akcji i wziąć udział w konkursie. Więcej na www.nivea.pl.

W połowie sierpnia br. wystartowała kampania reklamowa marki Tic Tac (Ferrero), która będzie obecna we wszystkich największych stacjach TV, kinach i Internecie. Nowa reklama marki stawia na emocje. Pokazuje, że Tic Tac może inspirować do przeżywania codziennych chwil w niebanalny sposób. Hasłem kampanii jest „Tic Tac. Odśwież chwilę”, ponieważ drażetki Tic Tac nie tylko odświeżają oddech, ale także pozwalają wielu konsumentom odświeżyć emocje i nastrój.

 

 

 

Kompania Piwowarska startuje z akcją CSR "Bądź mądry". Akcja bazuje na motywie popularnych memów. Dziesięcioro przedstawicieli polskiej blogosfery wystąpiło w serii krótkich filmów, promujących odpowiedzialne spożycie alkoholu, które zostały udostępnione w ich kanałach social mediach – w Instagramie, YouTube i Facebooku. W akcji biorą udział Adam Wiejak, Malwina Bakalarz, Maciej Mazurek, Michał Kopik, Mateusz Jasiński, Natalia Tur, Tomasz Czajkowski, Tomasz Saweczko, Marysia Górecka, Michał Górecki. Elementem kampanii są koszulki, w które ubrani byli blogerzy podczas kręcenia filmów. Kompania Piwowarska dofinansowała ich produkcję i można je nabyć w promocyjnej cenie w sklepie Koszulkowo.com.

Marka ciastek Leibniz startuje z promocją w ramach kampanii back to school. Na dzieci szkolne czeka ponad 600 tys. planów lekcji z unikatową grafiką nawiązującą do klimatu marki. Jak zapewnia producent, każdy, kto kupi dowolny produkt marki Leibniz, otrzyma plan lekcji. Promocję wspiera komunikacja w gazetkach oraz w punktach sprzedaży – o akcji informują specjalnie przygotowane plakaty oraz wobblery. Dodatkowo produkty marki Leibniz w nowej szacie graficznej są również widoczne dzięki materiałom POS.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.