Visa promuje karty dla biznesu

Łatwość użycia, wygoda i bezpieczeństwo - to główne zalety kart Visa Business podkreślane w trwającej od początku sierpnia do końca września br. kampanii edukacyjnej, poprzez którą Visa zachęca przedsiębiorców do korzystania z takich kart.

Pierwszy, edukacyjny etap kampanii – zaplanowany na sierpień – skupia się na przybliżeniu przedsiębiorcom zalet kart Visa Business. Płacenie nimi jest:

  • łatwe – przedsiębiorcy jako konsumenci przywykli do prostoty płacenia kartami, szczególnie zbliżeniowymi, i powszechnej sieci akceptacji; z tych samych zalet mogą skorzystać jako przedsiębiorcy oraz umożliwić to swoim pracownikom;

  • wygodne – karty Visa Business zapewniają użytkownikom dostęp do zasobów finansowych firmy niezależnie od miejsca, w którym się znajdują, co jest szczególnie ważne przy prowadzeniu biznesu – nie zawsze da się przewidzieć, co i gdzie trzeba będzie kupić po to, by skutecznie i szybko dostarczyć towary i usługi klientom;

  • bezpieczne – korzystając z kart Visa wydanych do rachunków firmowych, przedsiębiorcy minimalizują ryzyko utraty gotówki i konieczności zapłaty za niezrealizowane dostawy (dzięki dodatkowym bezpłatnym zabezpieczeniom w postaci procedur reklamacyjnych chargeback, gdy to bank-wydawca karty działa w imieniu jej użytkownika).

Materiały reklamowe uwypuklające zalety kart Visa Business są prezentowane w internecie (m.in. w wyszukiwarce Google i serwisie Allegro), w radiu (poprzez spoty w takich stacjach jak m.in. Program Trzeci Polskiego Radia, RMF Classic czy Tok FM) oraz w sieciach Makro Cash & Carry i Selgros Cash & Carry, za pomocą dostępnych tam form reklamowych (np. na wózkach sklepowych czy rewersach faktur).

Od sierpnia przedsiębiorcy mogą skorzystać również z dwóch pierwszych ofert specjalnych. Do 14 października przy płatności kartą Visa za usługi w serwisie Pracuj.pl zyskają dodatkowe 14 dni wyświetlania każdego ogłoszenia o pracę wykupionego online. Z kolei do końca roku płacąc online z Visa za rezerwację hotelu w ramach sieci AccorHotels (poprzez stronę www.accorhotels.com lub aplikację), otrzymają rabat w wysokości 20 proc., przy czym rezerwacja może dotyczyć dowolnej przyszłej daty do końca 2016 r. We wrześniu promocja obejmie kolejnych partnerów.

- Korzystanie z kart wydanych do rachunków firmowych przynosi przedsiębiorcom konkretne korzyści. Potrzebują oni narzędzi do skutecznego prowadzenia biznesu – łatwych w użyciu, wygodnych i bezpiecznych rozwiązań, dlatego co pewien czas staramy się przypomnieć przedstawicielom sektora MSP te zalety kart Visa Business – tłumaczy Adrian Kurowski, dyrektor Visa Europe w Polsce.

Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Katarzyna Pierzchała 5103 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.