La Belle Vie w Carrefourze

W tym roku po raz drugi odbędzie się akcja promująca francuską kulturę, produkty i styl życia pod nazwą French Touch La Belle Vie. Wezmą w niej udział francuskie firmy, m.in. sieć Carrefour.

Kampania organizowana jest przez Instytut Francuski i Ambasadę Francji, a wspierana przez firmy znad Sekwany. Potrwa przez ponad trzy miesiące, a jej zwieńczenie nastąpi między 23 września a 10 października.

Carrefour Polska promować będzie m.in. francuską kuchnię. Na przełomie września i października odbędzie się ogólnopolska akcja zakupowa – dwutygodniowe Święto Handlu Francuskiego. Jego motywem przewodnim będzie moda i styl. Część ofert będzie dostępna w sklepach sieci Carrefour.

Magdalena Weiss 3268 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.