Zasmakuj Francji w Polsce

Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna French Touch. Przez ponad cztery miesiące szeroko zakrojone działania promocyjne odkryją przed Polakami tajniki francuskiego "La belle vie". W akcji bierze udział m.in. sieć Carrefour.

French Touch po raz drugi zawitał do Polski. Projekt jest organizowany przez Ambasadę Francji oraz agencję Cryptone. W kampanię edukacyjną i akcję handlową zaangażowanych jest większość dużych francuskich firm działających na polskim rynku. Wśród partnerów znajdują się m.in. Carrefour, EDF czy Président.

- Po sukcesie w zeszłym roku postanowiliśmy zorganizować jeszcze więcej atrakcji – mówi Agnieszka Stańczyk, dyrektor agencji Cryptone w Polsce.

W ramach French Touch – wielkiego święta Francji w Polsce - zaplanowany jest szereg działań promocyjnych i kulturalnych. Odbędą się m.in. koncerty francuskich gwiazd i pokazy mody. Powstanie spot promujący Francję, zrealizowany przez jednego z największych francuskich reżyserów, a kampanię zwieńczy uroczysta gala w Teatrze Wielkim w Warszawie, transmitowana w telewizji. Towarzyszyć im będzie zakrojona na ogólnopolską skalę akcja shoppingowa na przełomie września i października.

Działania marketingowe zaplanowane w ramach kampanii obejmą działania ATL, m.in. akcję billboardową realizowaną we współpracy z firmą Stroer i JCDecaux, oraz BTL: promocje sprzedażowe i eventy. Organizatorzy zaplanowali także szeroką dystrybucję bezpłatnego magazynu o Francji - La Belle Vie! - w punktach InMedio, Relay oraz sklepach wolnocłowych Aelia Duty Free, kawiarniach Paul i wielu innych. Komunikacja kampanii obejmie media relations, social media i działania online, za które odpowiada agencja Sasal Public Relations.


Partnerami French Touch w Polsce są: Carrefour i Président – partnerzy główni oraz Aelia Duty Free, Andros, BGŻ BNP Paribas, Bonduelle, Delifrance, DMP, Dr Irena Eris, EDF, Eurexia, Galenic, GSE, Lagardère Travel Retail, Mayland, Mazars, Monin, Paul, Promod, Regent Warsaw Hotel, René Furterer, Rica Lewis, Sodexo Prestige, Sofitel, Vins de France, Wyborowa SA Pernod Ricard, Złote Wyprzedaże; partnerzy instytucjonalni: CCE, Francusko-Polska Izba Gospodarcza, Instytut Francuski, Stowarzyszenie Francja-Polska; partnerzy medialni: JCDecaux, Stroer i TV5Monde.

Katarzyna Pierzchała 5183 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.