Wiewiórka.pl zyskuje kolejnych partnerów

W ostatnich dniach czerwca firma rozpoczęła pilotażowe programy w placówkach sieci Minuta 8 oraz Top Market.

Wiewiórka.pl, ogólnopolski e-skup surowców wtórnych, konsekwentnie buduje sieć partnerów stacjonarnych. W ostatnich dniach czerwca firma rozpoczęła pilotażowe programy w placówkach sieci Minuta 8 oraz Top Market. To  kolejne placówki handlowe jakie współpracują z Wiewiórka.pl. W ostatnich tygodniach pojemniki firmy pojawiły się min. w sklepach sieci 1minute Grupy Eurocash, czy wybranych sklepach Auchan.

W ramach nowych umów klienci sklepu sieci Minuta 8 na ulicy Szczęśliwickiej w Warszawie mogą oddać zepsute telefony, zasilacze i baterie. Z kolei w placówce Top Market w Alei Krakowskiej, również w Warszawie prowadzona jest zbiórka elektrośmieci.

Wiewiórka.pl udostępnia pojemniki na surowce w punktach detalicznych, gdzie klienci mogą w ekologiczny sposób pozbyć się wybranych surowców wtórnych. W zależności od decyzji partnera – wpływy mogą być przekazane na szczytny cel – np. wybranej fundacji lub zostać przekazane klientom w ramach „bonusu” lub rabatu.

Wiewiórka.pl odpowiadała za całość logistyczną przedsięwzięcia i po otrzymaniu informacji o zapełnieniu się pojemnika odbierała surowce i dostarczała je do wyspecjalizowanej firmy recyklingowej. Dzięki specjalnemu oznaczeniu pojemników kodami kreskowymi poszczególne punkty otrzymują informację o ilości zebranych surowców oraz ich wycenie.

Spółka ogłosiła również niedawno rozpoczęcie prac nad serią automatów do zbiórki surowców. Kontenery zostaną wyposażone w moduł umożliwiający monitorowanie stanu zapełnienia surowcami, a także analizę składu i wycenę surowców.

Wiewiórka.pl jest polską platformą internetową prowadzącą skup surowców wtórnych. Portal prowadzi zbiórkę surowców, które przekazuje do współpracujących z nim zakładów recyklingowych. Za odebrane surowce wypłaca ekwiwalent pieniężny bezpośrednio na konto klienta lub na rzecz wybranej przez niego fundacji. Usługi serwisu Wiewiórka.pl są skierowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Joanna Hamdan 12136 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.