2016 rok strategiczny dla firmy Jantoń

Jantoń wzmacnia główne marki oraz rozbudowuje portfolio o alkohole wysokoprocentowe.

Prace nad strategiami marketingowymi głównych marek: Cydru Dobrońskiego, Monte Santi i Dobrońskiej – firma Jantoń zakończyła w maju br. Rok temu firma rozpoczęła rozbudowę dystrybucji na terenie całego kraju. Podpisano liczne umowy z sieciami lokalnymi, co zaowocowało wzrostem sprzedaży produktów spółki.

Bieżący rok jest strategicznym momentem dla firmy. - Po wzmocnieniu sieci dystrybucji, rozpoczęliśmy intensywną rozbudowę portfolio produktowego w kierunku alkoholi wysokoprocentowych, a także przystąpiliśmy do dużego projektu marketingowego – mówi Jacek Jantoń, prezes zarządu Jantoń. – Koncentrujemy się na działaniach, które przełożą się na długofalowy wzrost dynamiki sprzedaży w kolejnych latach, a tym samym na zyski spółki.

Oprócz podpisanej 8 kwietnia br. umowy na wyłączną dystrybucję wódki Medoff w Polsce, firma pracuje intensywnie nad dwoma nowymi produktami spirytusowymi. - Widzimy potencjał na rynku dla innowacyjnych produktów spirytusowych. Przygotowujemy dwie wódki, które odpowiadają zarówno światowym trendom, jak i potrzebom polskiego konsumenta – uważa Jakub Nowak, wiceprezes zarządu Jantoń. 

Launch rynkowy nowych wódek planowany jest w II półroczu 2016.

 

Ilona Mrozowska 4642 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.