Visa ruszyła z promocją konsumencką

17 maja Visa Europe rozpoczęła kolejną promocję płatności bezgotówkowych, tym razem pod hasłem "Spraw sobie cały dzień dobry z Visa!" i we współpracy z 9 partnerami handlowymi. Na użytkowników kart Visa czekają rabaty oraz usługi w specjalnych, niższych cenach u partnerów promocji.

W akcji udział biorą: serwis Allegro, sieci C&A, e-sklepie Carrefour, sieci kin Helios i Multikino, Polskie Linie Lotnicze Lot, stacje benzynowe Shell, kawiarnie So! Coffee oraz sieć Telepizza.

Użytkownicy kart Visa mogą wybrać ofertę, z której chcą skorzystać, poprzez stronę nagrody.visa.pl. Na stronie lub bezpośrednio za pomocą wiadomości SMS należy wygenerować unikalny kod oferty, a następnie – podczas płatności kartą Visa u wybranego partnera i zgodnie z warunkami danej oferty – okazać go sprzedawcy.

W ramach promocji „Spraw sobie cały dzień dobry z Visa!” dostępne są następujące oferty:

  • bilety za 13 zł do kin sieci Helios i Multikino na filmy 2D;

  • 25 proc. rabatu na dowolny produkt w sklepach stacjonarnych sieci C&A;

  • darmowa dostawa zakupów oraz voucher rabatowy na 25 zł w e-sklepie Carrefour;

  • 10 proc. rabatu na wybrane połączenia lotnicze PLL Lot;

  • 5 zł rabatu na kolejne zakupy w serwisie Allegro dokonane za pomocą aplikacji mobilnej;

  • 15 gr rabatu na litrze benzyny Shell V-Power Nitro+ na stacjach Shell;

  • 20 proc. rabatu na napój w kawiarniach So! Coffee;

  • 3 pizze w cenie 1 w sieci Telepizza.

- Partnerzy tegorocznej promocji płatności bezgotówkowych zostali dobrani w taki sposób, aby użytkownicy kart Visa mogli dzięki specjalnym ofertom sprawić sobie udany dzień – np. rano skorzystać z rabatu na napój w kawiarni, po południu zatankować benzynę w lepszej cenie, a wieczorem pójść do kina, kupując bilet w bardzo atrakcyjnej cenie – podkreśla Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe.

Dodaje on, że w odróżnieniu od poprzednich promocji tego typu Visa zdecydowała się na niewielką zmianę w mechanice – teraz konsument w pierwszej kolejności wybiera interesującą go ofertę, a płatności kartą Visa dokonuje dopiero w momencie, w którym ją realizuje. - Mamy nadzieję, że to rozwiązanie spodoba się klientom – dodaje Kiwior.

Promocja „Spraw sobie cały dzień dobry z Visa!” jest komunikowana przez wielokanałową kampanię reklamową, która obejmuje emisję spotów w stacjach radiowych (m.in. Program III Polskiego Radia, Radio Zet, RMF FM oraz stacje lokalne). Reklamy pojawią się również w internecie (m.in. serwisy Gazeta.pl, Interia.pl i Wp.pl oraz wyszukiwarka Google), prasie (m.in. Gazeta Wyborcza, Metro, Newsweek), w CityINFOtv – na ekranach w wagonach warszawskiego metra oraz na cyfrowych nośnikach outdoorowych (OOH) w największych galeriach handlowych w Polsce. O promocji swoich klientów aktywnie informują również detaliści-partnerzy promocji oraz banki-wydawcy kart Visa.

Akcja potrwa do 14 czerwca br.

 

Katarzyna Pierzchała 5264 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.