Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Największe marki: kampanie i promocje

Galeo, Konspol, Kubuś, Princessa Zebra, Redd's, Soraya, Spichlerz Rusiecki, Tymbark, Vivo.

  • Marka Galeo (McCromick) ruszyła z ogólnopolską loterią promocyjną Loteria Mistrzyń Domowych Kuchni Galeo. Aby wziąć w niej udział wystarczy w okresie trwania loterii kupić dwa produkty marki oraz zarejestrować paragon poprzez formularz na stronie internetowej. Co tydzień odbędzie się losowanie 10 robotów kuchennych marki Bosch, a na koniec – 15 tys. zł. Zabawie będzie towarzyszył dodatkowy konkurs na najlepszą poradę bądź trik kuchenny realizowany również poprzez www.galeo.pl. Sto najbardziej praktycznych i kreatywnych propozycji zostanie nagrodzonych zestawem przypraw oraz rękawicą kuchenną. Dodatkowym wyróżnieniem dla ich autorów będzie publikacja wskazówek na stronie marki. Loteria promocyjna Galeo będzie wspierana reklamą w magazynach „Moje Gotowanie” „Dobre Rady” oraz „Przyślij Przepis”, materiałami POS w miejscach sprzedaży oraz internetową kampanią bannerową. Loteria potrwa do 27 maja.

  • 14 kwietnia ruszyła, kolejna w tym roku, kampania telewizyjna firmy Konspol. Zapoczątkowana w lutym kampania  ma na celu umocnienie świadomości marki oraz popularyzację produktów firmy wśród konsumentów. W wiosennej kampanii, Konspol promować będzie swoje produkty za pomocą najpopularniejszych ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Kampania ma obejmować sponsoring wybranych programów, a billboardy sponsorskie emitowane będą na antenie przez okres 6 tygodni. Promowanymi produktami, głównie ze względu na rozpoczynający się sezon grillowy, będą kiełbaski śląskie i pieczone skrzydełka. Firma chce także przypomnieć w spotach o produktach z linii Natura - bez konserwantów, wędzonych dymem z drewna bukowego, powstałych na bazie naturalnych składników i przypraw. Spoty promować będą Kabanosy z kurczaka, Polędwicę wędzoną z kurczaka oraz Parówki z piersi kurczaka.
  • Kubuś (Grupa Maspex) przygotował dla dzieci kolekcję, którą mogą kompletować wraz z każdą butelką  soku. Pod etykietami Kubusia, Kubusia Go! i Kubusia 100% można znaleźć kolorowe naklejki ze zwierzątkami. W Kubusiowej kolekcji jest 28 różnych zwierzaków, które można zbierać naklejając je w specjalnym albumie. Znaleźć w nim można też dodatkowe łamigłówki. Dalszą część przygody Kubuś przenosi do Internetu. Wystarczy wejść na www.kubus.pl, by poznać wesołe wierszyki o wszystkich zwierzątkach odnalezionych na naklejkach. Ze strony można również pobrać i wydrukować swój własny album wraz z zestawem łamigłówek. Albumy znaleźć można też w specjalnych zestawach produktów Kubusia, które dostępne są w wybranych sklepach.
  • Na początku kwietnia wystartowała kampania marki Princessa Zebra z portfolio Nestle. Zasięgiem obejmie reklamę w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych, działania internetowe, reklamę w kinie oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. W czasie trwania kampanii emitowany będzie 15-sekundowy spot. Dodatkowo w celu wzmocnienia komunikacji prowadzone będą interesujące działania w fanpage’u marki w Facebooku, w profilu marki w Instagramie. Marka będzie również obecna podczas wyświetlania seansów podczas Ladies' Night w sieci kin Cinema City.
  • Wystartowała nowa odsłona kampanii Redd’sa (Kompania Piwowarska). Działania reklamowe wspierają nowe warianty smakowe z rodziny Redd’s: Malinę i Granat oraz Gruszkę i Chili. W nowym spocie zobaczymy bohatera zeszłorocznej kampanii - sprężynowego Rastamana. Kampania reklamowa oprócz telewizji obejmie Internet oraz aktywności public relations. Kampania potrwa do końca września.
  • Wystartowała kampania komunikująca relaunch marki Soraya i promująca kremy liftingujące Soraya Liftensive. Działania realizowane są w prasie oraz internecie. Nowa kampania marki Soraya przebiega pod hasłem: "Najlepsza Przyjaciółka mojej skóry”. Odświeżony layout produktów oraz nowy koncept kreatywny i strategiczny mają na celu odmłodzenie wizerunku marki Soraya. W linii promowanych produktów przeciwstarzeniowych z serii Soraya Liftsensive znajdują się kremy na dzień oraz na noc, dla kobiet w trzech grupach wiekowych: 40+, 50+, 60+, a także krem pod oczy oraz maska liftingująca. Advertoriale produktów marki Soraya będą obecne w magazynach kobiecych (Bauer, Edipresse). Akcja obejmuje także działania displayowe w portalach Agory, Grupy Zwierciadło oraz inne aktywności w internecie, w portalach ogólnoinformacyjnych (WP, Onet). W internecie zastosowano także działania efektywnościowe na wybranych portalach kobiecych. Kampania potrwa do końca maja.
  • Wystartowała kampania promująca produkty marki Spichlerz Rusiecki (Pamapol). Ogólnopolska kampania pod hasłem „Zawsze coś dobrego pod ręką!” promuje produkty marki - konserwy mięsne, pasztety, smarowidła. Komunikacja obejmuje ATL - spoty TV pojawią się w największych stacjach telewizyjnych i ich kanałach tematycznych, prasę oraz Internet, w tym social media. Zaplanowane zostały także działania w sieciach handlowych, gdzie klienci zachęcani będą do degustacji produktów Spichlerza Rusieckiego. Kampania do końca maja.
  • Arkadiusz Milik wspiera projekty Tymbarku. Napastnik reprezentacji Polski występuje w spocie telewizyjnym reklamującym turniej "Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Na mocy przedłużonej niedawno umowy z firmą Tymbark Arkadiusz Milik jako ambasador turnieju, w którego rozgrywkach grał kiedyś jako dziecko, bierze udział w działaniach komunikacyjnych i reklamowych XVI edycji turnieju. To już trzeci spot promujący rozgrywki o Puchar Tymbarku, w którym wystąpił napastnik polskiej reprezentacji, dwa poprzednie miały emisję rok temu. Arkadiusz Milik jest oficjalnym ambasadorem turnieju "Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” od 2015 r., kiedy podpisał pierwszą umowę z firmą Tymbark, czyli głównym sponsorem rozgrywek. Ten rok jest szczególny dla firmy Tymbark, ponieważ mija dokładnie 10 lat, od kiedy sponsoruje ona rozgrywki o Puchar Tymbarku, a jednocześnie obchodzi jubileusz 80 lat istnienia, co również zostało zaakcentowane w spocie reklamowym.
  • Producent e-papierosów i e-liquidów Vivo startuje z pierwszą w historii kampanią marketingu rekomendacji dla swoich produktów. Do udziału w projekcie zaproszono 1 tys. ambasadorów. Głównym celem akcji jest dotarcie do ściśle sprecyzowanej grupy docelowej oraz poinformowanie o produktach oferowanych przez producenta e-papierosów. Ambasadorzy biorący udział w projekcie otrzymają produkty marki Vivo dla siebie oraz znajomych. W paczce ambasadorskiej znajdą się m.in.: e-papieros z pełnym wyposażeniem dla ambasadora oraz 18 olejków w 6 smakach liquidów. Ambasadorzy będą mieli za zadanie przetestować, a następnie podzielić się swoimi opiniami na temat produktów ze znajomymi. Dodatkowo w Strefie Eksperta, znajdą materiały informacyjne oraz edukacyjne, które będą mogli udostępniać w Social Mediach. Kampania marketingu rekomendacji prowadzona będzie offline oraz online, potrwa 5 tygodni.
Joanna Hamdan 14024 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.