Piano Group przejmuje Benefit Multimedia

Piano Group będąca właścicielem m.in. Move Media w dniu 27 listopada br. podpisała umowę inwestycyjną z Benefit Development Sp. z o.o. na mocy której stała się właścicielem spółki Benefit Multimedia, operatora DOOH i Benefit TV działającej w ponad 140 klubach fitness na terenie całej Polski.

Transakcja miała na celu powiększenie zasięgu oraz oferty biura reklamy Move Media, bezpośredniego dysponenta czasu emisyjnego telewizji konsumenckiej obejmującej takie sieci jak: Delikatesy Alma, Tesco Polska, czy Piotr i Paweł. Move Media po transakcji docierać będzie z ofertą do 413 lokalizacji, dysponując 2700 ekranami, a tym samym zwiększając zasięg oddziaływania do prawie 30 mln kontaktów miesięcznie - mówi Michał Maciuk, dyrektor zarządzający spółki Move Media. - Nośniki należące do Benefit Multimedia umieszczone w strefach cardio w klubach fitness klasy premium to prestiżowy produkt i bardzo konkretny target – aktywnych ludzi z dużych miast zadowolonych ze swojej sytuacji materialnej – dodaje Maciuk.

Nowym zadaniem spółki Benefit Multimedia będzie produkcja wysokiej jakości materiałów video o tematyce fitness, lifestyle, sport, zdrowe żywienie, które będą emitowane na nośnikach będących w ofercie Move Media oraz innych operatorów DOOH. Liczymy na dużą synergię pomiędzy partnerami reklamowymi zainteresowanymi dotarciem do naszych grup docelowych, a usługą jaką jest lokowanie produktów w tworzonych felietonach – mówi Michał Maciuk z Move Media. Partnerem w ramach lokowania produktów na wszystkich etapach będzie firma Pro Loko Sp. z o.o. opracowująca działania branded content.

Biuro Reklamy Move Media przejmuje rolę sprzedającego czas emisyjny Benefit TV.

Do zespołu dołączają nowe osoby: Sławomir Zyśk, Wiesław Ślimkowski oraz Agnieszka Olczakowska.