Marka Blue Dragon wchodzi w nowy segment

AB Foods chce upowszechnić kuchnię chińską w codziennym gotowaniu i wspiera nowe sosy kampanią.

Firma AB Foods Polska, właściciel marki Blue Dragon, wchodzi w nową dla siebie kategorię sosów gotowych i poszerza portfolio o cztery warianty sosów gotowych w słoikach - czosnkowy, słodko-kwaśny, 5 smaków i orzechowy.

Pod marką Blue Dragon dostępne są wyroby charakterystyczne dla kuchni azjatyckiej - dodatki, produkty do sushi, sosy do przyprawiania, do gotowania, a także makarony.

Blue Dragon zdecydowała się rozwijać linię sosów do codziennego przygotowania posiłków, co ma być odpowiedzią na narastające potrzeby konsumentów - przygotowania szybkiego posiłku o oryginalnym smaku.

Na stronie internetowej marki będzie można znaleźć przepisy na potrawy kuchni chińskiej z wykorzystaniem sosów. Działania będą prowadzone w internecie.

Katarzyna Woźniak 87 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }