Payback i BP we wspólnej kampanii

Kampania zachęca do zbierania punktów na stacjach BP i wymiany ich na nagrody. Głównymi kanałami komunikacji są kina i YouTube.

Program bonusowy Payback i firma paliwowa BP Polska realizują wspólną kampanię. Ma ona zachęcać uczestników programu do korzystania z promocji punktowych na stacjach BP i wymiany punktów na nagrody.

Spoty reklamowe będą emitowane w kinach sieci Multikino oraz wybranych kinach studyjnych do 24 grudnia br. Reklamy będzie można również zobaczyć w serwisie YouTube. Kampania promowana będzie także poprzez kanały własne Payback, tj. wysyłkę mailingów do uczestników, na stronie Payback.pl i na facebookowym profilu.

W Polsce Program Payback rozpoczął swoją działalność we wrześniu 2009 r. Obecnie współpracuje z nim blisko 600 firm partnerskich oraz ponad 150 sklepów online.

Payback jest częścią Grupy American Express.

Maciej Burlikowski 54 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.