Coca-Cola gotowa na święta
Marka rusza ze świąteczną kampanią i wprowadza do sprzedaży limitowaną edycję opakowań.
W tym roku najnowsza odsłona piosenki została nagrana specjalnie dla Coca-Coli w Polsce i Szwecji przez Margaret i chór finalistów programu The Voice of Poland. W teledysku w rolę dźwiękowców wcielają się youtuberzy – JDąbrowsky i Ajgor Ignacy.
Świąteczny utwór Coca-Coli jest we wszystkich najważniejszych muzycznych serwisach cyfrowych: Spotify, Tidal, Deezer, iTunes, Muzodajnia, a wkrótce towarzyszyć będzie również kampanii telewizyjnej.
Na rynek trafiła także limitowana edycja opakowań z ponad 50 życzeniami świątecznymi. Ponadto w punktach sprzedaży pojawią się nie tylko specjalnie zaprojektowane materiały POS, ale także tzw. Santa Rooms, w których przy kominku będą Święty Mikołaj i Śnieżynka. Dodatkową niespodzianką tegorocznej ekspozycji w sklepach jest udostępnienie klientom tzw. augmented reality. W niektórych punktach sprzedaży, dzięki ściągnięciu odpowiedniej aplikacji, konsumenci będą mogli zrobić sobie zdjęcia z Mikołajem, np. w padającym śniegu.
Producent zapowiada, że w najbliższym czasie ruszy z kolejnymi aktywnościami konsumenckimi.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.