Największe marki: kampanie i promocje

Gillette, Herbapol, Lipomal, Łowicz, Mokate, Möller’s, Nestle, Pilsner Urquell, Tarczyński Kabanosy Exclusive.

  • Wystartowała kolejna odsłona polskiej kampanii marki Gillette z portfolio P&G. Działanie jest realizowane we współpracy z ambasadorką marki – Anną Lewandowską. Według badań przeprowadzonych na zlecenie marki w styczniu 2015 r. aż 80 proc. biorących udział w badaniu kobiet przyznało, że czuje się ograniczana  ze względu na płeć. Gillette Venus zajęło stanowisko w sprawie stereotypizacji kobiet i rozpoczęło ogólnoświatową kampanię #UseYourAnd, której zadaniem jest inspirować kobiety w każdym wieku do uwolnienia ich pełnego potencjału. W ramach kampanii #UseYourAnd kobiety (często ambasadorki marki w danym kraju) dzielą się inspiracjami. Za pośrednictwem filmów wideo w Polsce ambasadorką marki Gillette Venus została Anna Lewandowska.  
  • Powraca ubiegłoroczna kampania Herbapolu promująca linie dżemów, które stawiają na lokalne odmiany owoców. Działania wystartowały 12 października. Otwiera je emisja 30-sek. spotu z udziałem ambasadora marki - Tomasza Jakubiaka. Komunikacja skupia się na podkreśleniu lokalności oraz odmianowości polskich owoców pochodzących od sprawdzonych i zaufanych dostawców Herbapolu. Jednym z elementów kampanii jest obecność marki Herbapol w kuchni Dzień Dobry TVN. Tomek Jakubiak zaprezentuje widzom przepisy z wykorzystaniem dżemów i konfitur  Herbapol. Tegoroczna odsłona jest kontynuacją ubiegłorocznej kampanii "Przyjemność. Masz to w naturze”.
  • Aflofarm Farmacja Polska prowadzi kampanię reklamową leku Lipomal. Na jej potrzeby powstał nowy 30-sekunodwy spot telewizyjny. Jego produkcją marketer zajął się we własnym zakresie.
  • Wystartowała intensywna kampania reklamowa wspierająca nowości w portfolio marki Łowicz (Agros-Nova) – sosy egzotyczne: seczuański, karaibski i arabski. Sosy mają charakteryzować się nowym rozwiązaniem – do słoika dołączona jest nakładka ze specjalnie dobranymi kompozycjami przypraw do mięsa charakterystycznych dla regionu, z którego pochodzi danie. Kampania telewizyjna w największych stacjach telewizyjnych będzie wsparta kampanią VoD (reklama telewizyjna w internecie) i potrwa do 15 listopada.
  • Właśnie ruszyła nowa kampania sponsoringowa Caffetterii Mokate. Spot promuje Cappuccino. Film pojawi się przed przebojami jesiennej ramówki Polsatu: „Taniec z gwiazdami”, „Hell's Kitchen”, „Przyjaciółki” oraz w paśmie filmowym „Mega Hit”. Oprócz tego Mokate sponsorować będzie „Dzień dobry TVN”, a także programy rozrywkowe i seriale w TVP: „Jaka to melodia?”, „Klan”, „Na dobre i na złe”. Spot Caffetterii Mokate emitowany będzie również w głównych stacjach: TVP1, TVP2, Polsat i TVN oraz na kanałach tematycznych skierowanych do kobiet: TLC, Discovery Life oraz Polsat Cafe. Kampania reklamowa potrwa do połowy grudnia.
  • Ruszyła nowa kampania tranu Möller’s. Najnowsza kampania telewizyjna produktów Möller’s bazuje na nowym spocie adresowanym do matek dbających o zdrowie swoich pociech. Reklama emitowana jest w stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych. Kampania potrwa do grudnia.
  • Trwa ogólnopolska akcja promocyjna Nestlé pod hasłem „Moc nagród od Niebieskiego Misia”. Uczestnicy loterii mogą zawalczyć o dwa rodzaje nagród.  W losowaniach nagród dwutygodniowych do wygrania jest 150 niebieskich fotelików marki Maxi-Cosi model Tobi. W przypadku nagrody głównej do wygrania są 3 samochody marki Renault model Clio Grandtour. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy do 28 marca 2016 r. kupić i zgłosić co najmniej 3 produkty Nestlé z Niebieskim Misiem na stronie internetowej www.niebieskimis.pl. Zakup musi być potwierdzony paragonem. Produkty zgłoszone do loterii jednocześnie biorą udział w promocji z nagrodami gwarantowanymi. Aby otrzymać jeden z 5000 kocyków z wizerunkiem Niebieskiego Misia należy na stronie zarejestrować zakup 15 produktów promocyjnych. Produkty można zgłaszać sukcesywnie, jednakże każda zgłoszona transakcja musi dotyczyć zakupu co najmniej 3 produktów. Promocja z nagrodami gwarantowanymi potrwa do wyczerpania nagród. Promocja dotyczy następujących produktów: Kaszki i Kleiki Nestlé, Mleka Modyfikowane Nestlé Junior, Mleczne Deserki, Nestlé Jogolino oraz MiśkoptyNestlé.
  • Wystartowała kolejna digitalowa aktywacja marki Pilsner Urquell (Kompania Piwowarska). Korzystając z technologii Google Street View, fani czeskiej marki mogą zwiedzić browar w Pilznie. Interaktywna wycieczka dostępna jest na stronie www.pilsner.pl. W czasie wycieczki pokazane są najważniejsze miejsca w browarze oraz krótkie materiały wideo. Uczestnicy wirtualnego spaceru zainteresowani historią browaru mogą wziąć udział w quizie i sprawdzić swoją piwną wiedzę. Pierwsze pięćset osób, które prawidłowo rozwiązało test, otrzymało czteropaki Pilsner Urquell w limitowanej edycji retro. Dodatkowo osoby, które w najbardziej kreatywny sposób odpowiedzą na pytanie otwarte, otrzymają jeden ze stu kufli Pilsner Urquell. Konkurs "Wycieczka po browarze" potrwa do 30 października. Aktywację wspiera kampania display oraz działania reklamowe w Facebooku.
  • Rozwijając koncept „Cudze chwalimy, swoje odkrywajmy", 9 października wystartowała kampania promująca Tarczyński Kabanosy Exclusive nie tylko jako przekąskę, ale również składnik dań. W spotach TV Wikingowie podpowiadają, że produkty Tarczyńskiego to propozycja dla osób, które lubią kulinarne odkrycia. Działania komunikacyjne trwać będą do końca listopada. Spoty telewizyjne pojawią się we wszystkich wiodących stacjach (TVP, TVN, POLSAT) oraz kanałach tematycznych. Kampania zostanie uzupełniona aktywnością w Internecie m.in. w serwisach TVN player, iPLA, VoD, TVN24 oraz social media (Facebook, YouTube). Dodatkowym wsparciem jest promocja konsumencka, w której zawartość każdego opakowania Kabanosów Exclusive została powiększona o 25 proc. Przygotowane zostały także materiały POS, oraz degustacje. Ponadto firma Tarczyński przygotowała nowość - kabanoski 100 proc. drobiowe dla dzieci pod marką Gryzzale. Komunikację wzmocni sponsoring i lokowanie produktu w programie Aplauz Aplauz, emitowanym w TVN. Firma Tarczyński jest sponsorem zestawów nagród dla małych uczestników programu.
Joanna Hamdan 13233 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.