Biedronka wspiera polskie produkty

Sieć przygotowała kampanię pod hasłem: "Prawdziwe polskie jedzenie gotują nasze mamy, a prawdziwe polskie produkty znajdziesz w Biedronce".

Do udziału w kampanii sieć zaprosiła klientów, organizując konkurs na tradycyjne przepisy „W poszukiwaniu smaków dzieciństwa”.

Nadesłane receptury, ocenione i uzupełnione przez jury, z udziałem m.in. Jakuba Kuronia, zostały wykorzystane do stworzenia dedykowanego folderu „Przepisy naszych mam”.

Przepisy klientów Biedronki posłużyły również jako inspiracja w spotach telewizyjnych. Natomiast w prasie i w sklepach pojawią się reklamy z hasłem „Już od ponad dekady wspieramy, promujemy i doceniamy najlepsze polskie produkty i polskich dostawców”. Towarzyszy im znak tegorocznej kampanii „Polskie produkty w przepisach naszych mam”.

Jest to 10. kampania promująca polskie produkty i współpracę Biedronki z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi. Poprzednie edycje prowadzone były m.in. pod hasłami: „Swoje chwalimy. Najlepsze polskie produkty znajdziecie w Biedronce”, „Doceniamy polskie produkty”, „Polscy producenci, owocna współpraca”.

Joanna Hamdan 13652 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.