Jerónimo Martins rozwija się w Kolumbii

Właściciel Biedronki otworzył właśnie setny sklep w miejscowości Cartagena de Indias pod lokalnym szyldem Ara.

Jak zapowiada Jerónimo Martins, 2015 r. Grupa chce zamknąć około 40. sklepami w regionie Wybrzeża Karaibskiego. Obecnie planowane jest tam powstanie siedem placówek w miastach: Barranquilla, Cartagena oraz Santa Marta.

Sieć Ara na rynku kolumbijskim działa od 2013 r. Pierwszy sklep pod szyldem sieci został otwarty w Pereira.

Oferta należącej do Jerónimo Martins sieci Ara charakteryzuje się niskimi cenami, wysokiej jakości produktami pod marką własną oraz promocjami.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.