Wola Park kończy rozbudowę i modernizację

Dzięki temu powierzchnia warszawskiego centrum handlowego zwiększy się o ponad 17,5 tys. mkw. - do 77,5 tys. mkw.

W centrum pojawią się także nowe sklepy. Będą to m.in. Castorama, TK Maxx, Toys”R”Us i Mango.

Zbliżającemu się otwarciu nowej części Wola Park, które nastąpi 17 września towarzyszy kampania marketingowa - Wielkie serca.

Od początku września, w kolejnym jej etapie, na sercach pojawi się grafika, dzięki której staną się one drogowskazami kierującymi do centrum handlowego.

Centrum Handlowe Wola Park to kompleks handlowy. Na dwóch poziomach galerii znajduje się ponad 180 butików i sklepów m.in. takich marek jak: 4F, Apart, Big Star, C&A, Deichmann, Diverse, Douglas, Duka, Ecco, Empik, Gino Rossi, Go Sport, H&M, KappAhl, Levi’s Lee & Wrangler, Mega Punkt, Molton, Mothercare, Okaidi, Organique, Orsay, Próchnik, Reserved, Ryłko, Sephora, Simple, Smyk, Springfield, Stradivarius, SuperPharm, Tatuum, Tommy Hilfiger, Unisono, Venezia, Vistula, Willsoor, Wólczanka i ZARA.

W centrum znajdują się także salony fryzjerskie Frederic Moreno, Haircoif i Happy Days, dwupoziomowy hipermarket Auchan dwupoziomowe Multikino, klub fitness Calypso oraz kawiarnie i restauracje, m.in.: Pizza EATaliano oraz Karczma Soplicowo.

Właścicielem Centrum Handlowego Wola Park jest Ikea Centres Poland.

Joanna Hamdan 12900 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.