Piotr i Paweł: do końca roku jeszcze 15 otwarć

Sieć Piotr i Paweł liczy już 120 supermarketów. W ubiegłym tygodniu otwarciem sklepu w warszawskim Wilanowie przybliża się do realizacji rocznego planu otwarć. W ciągu 4 miesięcy sieć planuje uruchomić jeszcze 15 supermarketów.

Nowy Piotr i Paweł rozpoczął działalność w ubiegłą środę w prestiżowej lokalizacji. Royal Wilanów to budynek biurowy klasy A, usytuowany w sąsiedztwie zabytkowego zespołu parków i ogrodów królewskich Pałacu Wilanowskiego, osiedli mieszkaniowych Miasteczka Wilanów oraz nowo powstającego fragmentu dzielnicy z przyszłym ratuszem i galerią handlową.

Powierzchnia nowego Piotra i Pawła wynosi 1358 mkw.

Sklep otwarty został w formule „5 Gwarancji”, gwarantując klientom: dostępność produktów na półce, świeżość asortymentu, sprawność obsługi przy kasach, niskie ceny, zgodność cen na półce i na paragonie. Jeśli klient zgłosi obsłudze naruszenie którejś z tych gwarancji, otrzyma kupon zapewniający 15 proc. rabatu na jednorazowe zakupy.

Piotr i Paweł to sieć 120 supermarketów, która w bieżącym roku obchodzi swoje 25-lecie funkcjonowania. Obroty sieci za rok finansowy 2014 r. wyniosły 2,035 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2013 o 5,6 proc.

Katarzyna Pierzchała 5277 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.