Jurajska. Jurajska Junior ABC

Bez substancji słodzących, za to z minerałami.

Z początkiem sierpnia Jurajska wprowadziła do sprzedaży nowość – naturalną wodę mineralną Jurajska Junior ABC przeznaczoną dla dzieci.

Produkt został wprowadzony na rynek we współpracy z TVP ABC – na etykietach znajdują się literki telewizyjnego alfabetu – bohaterowie edukacyjnych programów ABC. Ponadto towarzyszyć mu będzie kampania medialna: w TVP ABC oraz magazynie ABC wydawanym przez Edipresse, PR-owa oraz trade marketingowa, wiele atrakcji i prezentów dla dzieci. Jurajska Junior będzie też nieodłącznym partnerem akcji rodzinnych organizowanych przez Telewizję Polską.

Nowość dostępna jest w 0,33-l opakowaniach wyposażonych w korek niekapek. Jurajska Junior do kupienia jest zarówno w dużych, jak i mniejszych sieciach handlowych w całej Polsce.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.