Kompania Piwowarska. Lech Premium

W limitowanej edycji na Woodstock.

Lech Premium po raz drugi jest głównym sponsorem Przystanku Woodstock. Z tej okazji opracowano dwie nowe, limitowane wersje opakowań.

Tegoroczna - 21. edycja Przystanku Woodstock wystartuje 30 lipca i potrwa do 1 sierpnia. Impreza jest jednym z największych letnich festiwali muzycznych w Polsce, który - podobnie jak rok temu - wspiera marka Lech Premium.

Tego lata Lech Premium zaprezentuje się w dwóch nowych odsłonach - festiwalowej (sprzedawanej wyłącznie na terenie imprezy i jej okolicach) oraz ogólnopolskiej (już dostępnej w sprzedaży w całej Polsce). Nowy design opakowań nawiązuje do atrybutów kojarzących się z rockowym stylem: bransoletek z ćwiekami (edycja ogólnopolska) oraz ramoneski z pinami (edycja lokalna). W materiałach reklamowych, rockowy wydźwięk opakowania dopełnia zielony irokez na puszkach piwa.

Na uczestników Festiwalu czeka wiele atrakcji, które znajdą się w strefie Lecha Premium i Lecha Free. Mgiełka wodna, ciężarówki rozwożące lód w kubełkach czy strefa fryzjerska, w której każdy z festiwalowiczów będzie mógł zadbać o oryginalną, zieloną fryzurę.

Działania promocyjne marki Lech Premium ruszają w lipcu. Ogólnopolska kampania obejmuje outdoor, również w niestandardowej odsłonie, oraz reklamę w pociągach PKP. Dodatkowo, w wybranych stacjach radiowych - Trójka Polskie Radio oraz Antyradio - pojawią się audycje sponsorowane. Całość uzupełni kampania digital, komunikacja na Facebooku i Spotify oraz działania PR.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.