Marka Folwark i sieć Topaz we wspólnej akcji

Należąca do firmy Kotaniec marka i sieć sklepów rozpoczęły konkurs "Grilluj z Folwarkiem".

Aby wziąć w nim udział należy do 31 lipca dokonać zakupu dwóch wybranych produktów marki Folwark w sklepie Topaz lub Topaz Express, zachować paragon, opracować autorski przepis kulinarny z użyciem sosów Folwark i wysłać wraz ze zdjęciem na adres organizatora.

Na autorów najciekawszych pomysłów czekają: profesjonalne grille ogrodowe marki Weber oraz kosze piknikowe z sosami Folwark.

Ponadto marka Folwark codziennie zaprasza konsumentów do zabawy nie tylko w kuchni i przy grillu ale także w Internecie. Na profilu marki na portalu facebook http://www.facebook.com/folwark.sosy?fref=ts można dzielić się wrażeniami, inspiracjami, pomysłami. Na oficjalnej stronie marki www.folwark.com.pl znajdują się nie tylko informacje o produktach i firmie, ale także przepisy kulinarne.

Sosy Folwark dostępne są w butelkach o pojemności 450 ml. Można je nabyć w 51 sklepach spożywczych sieci Topaz w całej Polsce.

Szczegóły na www.folwark.com.pl.

Joanna Hamdan 13056 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.