E.Leclerc kontynuje kampanię reklamową

Działania skupiają się wokół 20. rocznicy powstania sieci w Polsce.

Spoty reklamowe z nowymi bohaterami można oglądać na antenach najważniejszych stacji telewizyjnych. Oprócz tego, na jesieni zostanie wznowiona kapania ogólnopolskiej operacji Big Bang, czyli ”uderzenia cenowego”, w którym produkty zdaniem sieci dostępne są w niespotykanych dotąd cenach.

E.Leclerc wykorzystuje hasło wizerunkowe „Wiem, że kupuję najtaniej”, które w bezpośredni sposób nawiązuje do podstawowej idei E.Leclerc, która zakłada sprzedaż wysokiej jakości produktów, po jak najniższych możliwych cenach. Kampania ma także podkreślać nowoczesność oraz kompleksowość oferty dopasowanej do potrzeb konsumentów. 

Na kampanię reklamową składają się spoty emitowane po raz pierwszy w stacjach telewizyjnych. Reklamę można również śledzić w radiu, na profilu E.Leclerc Polska w serwisie Facebook, prasie, firmowych gazetkach, a także na materiałach promocyjnych umieszczonych w sklepach.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.