Największe marki: kampanie i promocje

Brita, Hit, Kubuś Play, Kupiec, Nespresso, Oreo, Rockstar Energy Drink, Sun Balance, Tiger, Żubr.

  • Ruszyła nowa kampania "Brita – lepszy wybór”. Jej celem jest wskazanie korzyści, jakie można uzyskać dzięki domowej filtracji wody. W tych działaniach markę Brita wspierają eksperci z takich dziedzin, jak: kulinaria, wiedza o herbacie, dieta i fitness oraz domowe finanse. W kampanię zaangażowani są m.in. Grzegorz Łapanowski czy Joanna Bożek. Główną osią projektu jest strona kontentowa, na której można znaleźć szereg materiałów, porad oraz przepisów. Działania będą wspierane w internecie m.in. w formie kampanii odsłonowej i bannerowej. Prowadzone będą też akcje niestandardowe w prasie i blogosferze.

  • Na początku czerwca ruszyła nowa kampania marki Hit (Bahlsen). Na jej potrzeby producent stworzył  nową wersję filmu reklamowego pod hasłem „Hit robi imprezę”. Spoty emitowane są na antenach telewizji ogólnopolskich oraz stacji tematycznych do końca sierpnia. Kampania obejmuje także działania w mediach społecznościowych i Internecie. Spoty mają dwie długości 30 i 15 sek. Kampania zagości na telewizyjnych ekranach przez 12 tygodni. Zaplanowano też wiele działań we własnych kanałach producenta na YouTube i Facebooku. Część komunikacji obejmie też działania na smartfonach i konsolach. Celem realizowanej kampanii jest odświeżenie wizerunku marki. 
  • Wystartowała najnowsza kampania marki Kubuś Play (Grupa Maspex Wadowice). Akcja najnowszego spotu rozgrywa się w parku linowym. Jego bohaterowie to młoda, rezolutna reporterka oraz jej pełni energii rówieśnicy. Kampania emitowana jest w największych stacjach telewizyjnych takich jak TVN, TVP i Polsat oraz na kanałach tematycznych. Na wymienionych stacjach w tym samym czasie zobaczyć będzie można również drugi spot, inspirowany nowymi etykietami Kubusia Play.

  • Loteria "Wygrywaj w zdrowym stylu" to akcja promocyjna marki Kupiec. Przez cały okres trwania loterii codziennie jedna osoba wygrywa rower Kross, a w finale do wygrania będzie samochód Opel Adam. Aby wziąć udział w loterii należy kupić produkt firmy Kupiec, zachować paragon oraz opakowanie i zarejestrować się na stronie www.loteriakupiec.pl. Loteria potrwa do 15 września.
  • Nespresso ruszyło z promocją dla konsumentów. Każdy kto w okresie od 11 czerwca - 2 sierpnia zakupi wybrany ekspres marki otrzyma w prezencie voucher o wartości nawet do 300 zł do wykorzystania na kawę i akcesoria. Promocją objęte są wybrane urządzenia z oferty Nespresso, w tym także nowy ekspres Pixie Clips. Ekspresy dostępne są w butikach Nespresso w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie, w sklepie internetowym na nespresso.com, poprzez bezpłatną infolinię firmy oraz w sklepach partnerskich (Saturn, Media Markt, Euro RTV AGD, Duka). Nespresso zaprasza także na degustacje w wybranych punktach sprzedaży, które wspierają akcję. Szczegóły na stronie www.klubnespresso.pl.

  • Należąca do Mondelez marka Oreo celebruje Dzień Ojca. Z pomocą specjalnego kreatora życzeń dostępnego na stronie http://www.tatojestsuper.pl/ wszyscy chcący powiedzieć swoim ojcom "Dziękuję” będą mogli przygotować personalizowaną animację i przesłać swojemu tacie link do stworzonej przez siebie aplikacji. Najbardziej kreatywne życzenia są nagradzane przez Oreo personalizowanymi albumami w formie drukowanej oraz ciasteczkami, które do nagrodzonych osób trafią przed Dniem Ojca.
  • 15 czerwca marka Rockstar Energy Drink (PepsiCo) rozpoczęła promocję konsumencką pod hasłem „Bądź na fali w Kalifornii”. Na wszystkich puszkach napoju Rockstar znajdują się dedykowane naklejki, dzięki którym codziennie można wygrać nagrody gwarantowane w postaci eKart Empik lub walczyć o tygodniowy wyjazd do Kalifornii dla 4 osób oraz słuchawki Skullcandy. Promocja potrwa do 26 lipca. Akcja obejmuje całe portfolio Rockstar Energy Drink: Original, XDurance Blueberry, XDurance Tropical Orange, Supersours Green Apple, Supersours Blue Raspberry oraz Supersours Lemon & Lime. Promocyjne naklejki znajdują się na puszkach o pojemności 250 ml. Promocji towazryszy kampania marketingowa, która obejmuje działania outdoorowe, w Internecie, na portalach społecznościowych oraz w radiu. Informacje na temat akcji znajdą się także w punktach sprzedaży na materiałach POS. Szczegóły na stronie www.promocjarockstar.pl.
  • Ruszyła kampania produktów do opalania linii Sun Balance (Laboratorium Kosmetyków Naturalnych "Farmona"). Akcja przebiega pod hasłem "Leć na słońce z Sun Balance!". Kampania pojawi się w formie reklamy display w największych portalach internetowych i Facebooku. Punktem startowym będzie akcja wirusowa w formie rekrutacji przy wsparciu m.in. portalu Praca.pl. Sun Balance będzie poszukiwać "Sunbalancera", czyli najlepszego pracownika pod słońcem, który "poleci na słońce” i zabierze ze sobą kosmetyki tej marki. Wybrany kandydat za fotorelację ze słonecznej wycieczki otrzyma wynagrodzenie w wysokości 3 tys. zł. 
  • Wystartował nowy konkurs marki Tiger(Grupa Maspex Wadowice), który nawiązuje do spotu „Tiger Mental – na koncentrację w pracy”, którego główną bohaterką jest Wioletta. Co dwa dni prezentowany będzie jeden epizod z przygód Tigera. Użytkownicy Twittera będą mogli za pomocą hashtagów decydować o poczynaniach Tygrysa. Razem z kolejną częścią komiksu, przedstawiane będą dwie ścieżki dalszego rozwoju akcji. Użytkownicy za pomocą # będą mogli wybrać tę ścieżkę, którą według nich powinien ruszyć Tiger. Wszystkie głosy i uzasadnienia będą zbierane poprzez Twittera, a w oparciu o nie kontynuowana będzie fabuła. Najbardziej inspirujące wypowiedzi, które szczególnie zwrócą uwagę jury zostaną wyróżnione i nagrodzone. Wśród konkursowych nagród są, m.in.: dron, kindle, power banki, tygrysie Ray Bany, air maxy i zapasy Tiger Mental. Komiksowy konkurs rozgrywa się na dedykowanej podstronie serwisu Tigera. Dodatkowo, co drugi dzień, w nawiązaniu do komiksu, w kanałach social media (FB, Instagram) publikowane będą specjalne zadania dla użytkowników.
  • Arkadiusz Milik, reprezentant Polski, który jako młody chłopak grał w Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, przygotował dla fanów piłki nożnej filmiki treningowe, w których przedstawia podstawowe zagrania piłkarskie. Dla wszystkich, którzy będą trenować zagrania prezentowane przez Arka, marka Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) wraz z Polskim Związkiem Piłki Nożnej zorganizowali konkurs.  Specjalnie dla wszystkich dzieci, które lubią grać w piłkę nożną i uwielbiają futbol, firmaTymbark przygotowała konkurs „Wygrajcie z Milikiem”. Partnerem konkursu jest PZPN. Uczestnicy, czyli dziewczynki i chłopcy w wieku od 6 do 12 lat, w 1,5-minutowych filmikach będą chwalić się umiejętnościami piłkarskimi w trzech zadaniach: dryblingu, żonglerce i strzale. Oceniać je będzie jury z przewodniczącym Arkiem Milikiem. Zgłoszenia można przesyłać za pomocą strony konkursowej www.wygrajciezmilikiem.pl. Konkurs wystartował 15 czerwca i potrwa do 26 lipca. Dla uczestników konkursu organizatorzy przygotowali 180 zestawów nagród piłkarskich, wśród których znajdą się: koszulki Reprezentacji Polski z autografem Arka, oficjalne tablety Reprezentacji Polski, smartwatche Samsung Galaxy Gear Fit i kamery Go Pro.
  • Rusza kolejna odsłona kampanii piwa marki Żubr (Kompania Piwowarska). W telewizji i internecie (w Facebooku) będą emitowane trzy alternatywne spoty. Kampania potrwa do końca lipca.
Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.