Największe marki: kampanie i promocje

Amino, Familijne, Fortuna, Frugo, Old Spice, Winiary.

  • Od 1 czerwca trwają „Wybory Mis Polskich”, w których uczestnicy mogą głosować na dziewczyny, które ozdobią tysiące ceramicznych mis. „Wybory Mis Polskich” odbywają się w dwóch etapach. Aby wziąć udział w 1. etapie, trwającym od 1 czerwca do 15 lipca, należy kupić 2 produkty Amino (zupy błyskawiczne i/albo Swojskie Ziemniaczki), wybrać dziewczynę, która ma ozdobić specjalne misy, i wymyślić dla niej imię. Udział w konkursie można zgłaszać SMS-em lub za pośrednictwem strony www.wyborymispolskich.pl. Każdego dnia trzech pomysłodawców najoryginalniejszych imion otrzyma po 100 zł, a cztery dziewczyny cieszące się największą popularnością znajdą się na ceramicznych misach. Będą one do wygrania w 2. etapie akcji, który odbędzie się w dniach 24 sierpnia - 31 października. W tym czasie co tydzień zostanie rozlosowanych 1000 konkursowych mis oraz nagroda główna, czyli 1000 zł. Szczegóły akcji promocyjnej oraz regulamin dostępne są na stronie www.wyborymispolskich.pl. Aktywacja będzie wspierana w internecie oraz w sklepach. Podczas trwania 2. etapu zaplanowano także kampanię radiową. Dodatkowym wsparciem będą działania PR.
  • Marka Familijne (Colian) w miesiącach letnich zrealizuje szereg działań skoncentrowanych w miejscu sprzedaży. Marka postawiła na aktywności marketingowe w placówkach handlowych, które będą realizowane przez całe wakacje. Zaplanowane działania obejmą kanały handlu zorganizowanego, jak i niezależnego. Wafle marki Familijne otrzymają wsparcie w wybranych punktach sprzedaży. Przewidziano aktywną sprzedaż przykasową, dodatkowe ekspozycje paletowe, na końcówkach regałów i na stojakach. Zaplanowano prezentacje oferty promocyjnej na bilbordach promocyjnych sklepów, plakatach, naklejkach podłogowych oraz w gazetkach handlowych. Promocje produktowe będą również komunikowane w spotach TV i na stronach WWW niektórych sieci handlu zorganizowanego.
  • Ruszyła kampania reklamowa wspierająca markę Fortuna (Agros-Nova Holding). Kampania telewizyjna będzie trwać przez dwa najbliższe miesiące (czerwiec, lipiec). 8 sekundowe reklamy pojawią się w najpopularniejszych programach Polsatu oraz w kilkunastu stacjach tematycznych, przy np. mega hitach filmowych, serialach, programach rozrywkowych, prognozie pogody. W czasie kampanii będą promowane trzy linie produktów Fortuna: soki owocowe 1 l (nowości jabłko champion, pomarańcza–mandarynka), linia nektarów bez dodatku cukru 1 l i soki pomidorowe 1 l.
  • W ciągu najbliższych trzech miesięcy (czerwiec, lipiec i sierpień) sprzedaż Frugo i Frugo Juicy Water (FoodCare) będzie wsparta działaniami reklamowymi opracowanymi w strategii 360 obejmującej telewizję, internet i OOH. Kampania będzie obejmowała serię spotów poświęconych klasycznym napojom Frugo oraz nowości - Frugo Juicy Water. Hasłem kampanii jest „Frugolution”.
  • W ramach kampanii reklamowej „Zapachnij w męskość/Smellcome to Manhood” marka Old Spice rozpoczęła współpracę z twórcami dwóch kanałów gamingowych w Polsce: Stuu Games i Blowek. Idea kampanii, czyli pozycjonowanie sprayów do ciała, jako nieodłącznego elementu w drodze ku męskości, realizowana jest w postaci testu na męskość prowadzonego przez globalnego ambasadora marki Isaiah Mustafy. Hasłem „Jeden psiiiiiik wystarczy na cały dzień” marka Old Spice zachęca młodych mężczyzn do odpowiedzialnego stosowania sprayów do ciała. Współpraca z vlogerami jest częścią zintegrowanej kampanii reklamowej sprayów do ciała marki Old Spice. Kampanię promuje spot reklamowy „Mom and Dad Song” emitowany w TV oraz online.
  • Marka Winiary z portfolio Nestle wprowadza na rynek trzy nowe smaki zup na lato – chłodniki. Nowość od dostępna jest w trzech smakach: buraczkowym, czosnkowo-koperkowym oraz ogórkowym. Marketer wspiera produkt kampanią telewizyjną. 30-sekundowy spot jest wyświetlany w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych.
Joanna Hamdan 6414 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }